Malkier Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Noen som vet om ramprisen kommer til og falle noe i nærmeste framtid? eller kommer de til og bli liggende på dette HØYE nivået? På høsten i fjor kjøpte jeg en 256 MB brikke med Twinmos DDR ram, den kostet da 475.- samme brikke koster nå 850 kr. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 De kommer ikke til å falle i alle fall det neste halvåret. Det er nesten mer sikkert at prisene øker, hvis de skal forandres. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 hvem hadde egentlig forventet en økning i fjor? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Har fulgt med ram-prisene siden jula! Prisene steg lenge, men prisene har nå begynt å synke igjen. Den ram'n jeg skal ha kostet 950,- for ikke lenge siden, men er nå nede i 795,- - håper trenden fortsetter :smile: Lenke til kommentar
p4power Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Å spå rampriser er som å spå aksjekurser. Nesten umulig. Det kommer an på tilbud/etterspørsel, jordskjelv, skogbranner, spekulasjoner og høyvann i mjøsa. :smile: Kjøp ram når du trenger ram, enkelt å greit. Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 "Kjøp ram når du trenger ram, enkelt å greit." Eller eventuellt kjøp ram når den er billig, og selg den når den er dyr, og kjøp deg en ny pc for pengene Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 22:14, eunaas skrev:hvem hadde egentlig forventet en økning i fjor? Den var forventa fra min side. Leste på news at produsentene solgte brikkene med tap i fjor hørst. Det måtte bare bety at prisene kom til å stige. Som en annen sa, å spå rampriser er som aksjekurser, det er forholdsvis greit dersom du orienterer deg litt og kjenner til hva som tradisjonellt skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå