rontonic Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Opera nettleseren ligger jo i fullversjon på minnekortet som følger med mobilen, men jeg bruker et annet/større mmc kort, får jeg da ikke brukt Opera?? Finner ikke ut av dette... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Er det sånn at den ikke er installert når du først kjøper telefonen? Du valgte kanskje å installere den på minnekortet? Du kan laste ned Opera på opera.com. Husk at Opera er låst til imei på din telefon. Du må kontakte service sted for å få kode. Jeg ville valgt å installere den på telefonen. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Hm, fikk ikke med meg noe spørsmål om hvor jeg ville installere det, da er det sikkert installert på minnekortet som du sier. Damn... Men takk for svar, da får jeg prøve å få tak i en kode og laste ned på nytt.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 De trenger imei nummer for at du kan få ny kode. Du kan jo sende mail til en eller annen på opera. Kanskje de kan hjelpe Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 De trenger imei nummer for at du kan få ny kode. Du kan jo sende mail til en eller annen på opera. Kanskje de kan hjelpe Prøve på det i morgen! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Fant det ut, var faktisk bare å laste ned opera på nytt og installere det. Den plukket og registrerings infoen fra forrige installasjon og nå funker det! Var kanskje dette du sa Eulogy, bortsett fra at jeg slapp å legge inn reg. koden. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Opera nettleseren ligger jo i fullversjon på minnekortet som følger med mobilen, men jeg bruker et annet/større mmc kort, får jeg da ikke brukt Opera?? Finner ikke ut av dette... Jeg formaterte hele det j*vla kortet jeg, av en eller annen grunn...! Kjøpte et på 128Mb isteden, men formaterte det som fulgte med likevel... noen som har en backup av alt sammen? Har ikke Opera på min 6600 nå.. noen som vet hvordan man får det tilbake igjen ? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Opera nettleseren ligger jo i fullversjon på minnekortet som følger med mobilen, men jeg bruker et annet/større mmc kort, får jeg da ikke brukt Opera?? Finner ikke ut av dette... Jeg formaterte hele det j*vla kortet jeg, av en eller annen grunn...! Kjøpte et på 128Mb isteden, men formaterte det som fulgte med likevel... noen som har en backup av alt sammen? Har ikke Opera på min 6600 nå.. noen som vet hvordan man får det tilbake igjen ? Som jeg skrev over, bare gå til opera's nettsider og hent det ned derfra og installer på tlf din. Les mer her: http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=746 Opera for symbian hentes ned her: http://www.opera.com/download/index.dml?pl...mbian&man=Nokia Lenke til kommentar
jendor Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jaja... hentet ned Opera og installerte jeg... men det fungerer kun som trial-versjon.... ingen som har kopi av det originale MMC-minnekortet, som jeg kan laste ned? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) arghhh... last d ned; spør etter ny reg. kode (da mener jeg seff OPERA ikke forum...) og finito Endret 22. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 De gir ikke ut reg. kode på forumet til Opera. Det er hvertfall veldig sjeldent at de gjør det. De ber deg kontakte service sted, noe som er riktig. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hvem sa forum??? for no idiotisk... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nei, men jeg tenkte du kanskje mente det. Dessuten så er det ikke bare bare å spørre etter kode heller. Ro ned trusa gutt. Og ikke hjelper det så mye å spørre folk som driver Opera heller. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) jo faktisk (at d bare er å spørre etter koden) edit: d gjorde iallefall jeg; og fikk den nesten med en gang Endret 22. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 grr.. har samma problemet.. Fått ny nokia 6600, men bruker det gamle minnekortet.. Står bare at jeg har 14 dager igjen av opera. Så kan jeg enten fortsette prøveversjonen eller registrere det. "When you install this on the new MMC it will pick up the registration info from the previous installation of Opera and continue to be a full version. The process is automatic" Det skjedde ikke hos meg, den spør etter kode.. Hva gjør jeg? MVH Steffen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Snakk med Opera. RING til dem hvis nødvendig Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 jo faktisk (at d bare er å spørre etter koden) edit: d gjorde iallefall jeg; og fikk den nesten med en gang Det gjorde jeg også. Fikk svar ganske kjapt. Måtte mase litt da Men de sa at det ikke var ofte de gjorde sånt for da kom jo alle sammen og skulle ha kode fra dem, og det er jo ikke så gøy for dem. De skal jo tross alt tjene penger på dette fikk jeg beskjed om. Jeg skjønner dem godt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) "When you install this on the new MMC it will pick up the registration info from the previous installation of Opera and continue to be a full version. The process is automatic" Det skjedde ikke hos meg, den spør etter kode.. Hva gjør jeg? MVH Steffen ganske enkelt siden du sikkert har formatert mobilen (eller oppgradert software) eller sletta den fil på tlf. som har koden hva du skal gjøre: ring opera Endret 23. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå