Gå til innhold

Opera og Nokia6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det sånn at den ikke er installert når du først kjøper telefonen? Du valgte kanskje å installere den på minnekortet? Du kan laste ned Opera på opera.com. Husk at Opera er låst til imei på din telefon. Du må kontakte service sted for å få kode. Jeg ville valgt å installere den på telefonen.

Lenke til kommentar
Opera nettleseren ligger jo i fullversjon på minnekortet som følger med mobilen, men jeg bruker et annet/større mmc kort, får jeg da ikke brukt Opera?? Finner ikke ut av dette... :dontgetit:

Jeg formaterte hele det j*vla kortet jeg, av en eller annen grunn...! Kjøpte et på 128Mb isteden, men formaterte det som fulgte med likevel... noen som har en backup av alt sammen?

Har ikke Opera på min 6600 nå.. noen som vet hvordan man får det tilbake igjen ? :blush::wow::cry::scared::ermm::no::(:dontgetit:

Lenke til kommentar
Opera nettleseren ligger jo i fullversjon på minnekortet som følger med mobilen, men jeg bruker et annet/større mmc kort, får jeg da ikke brukt Opera?? Finner ikke ut av dette...  :dontgetit:

Jeg formaterte hele det j*vla kortet jeg, av en eller annen grunn...! Kjøpte et på 128Mb isteden, men formaterte det som fulgte med likevel... noen som har en backup av alt sammen?

Har ikke Opera på min 6600 nå.. noen som vet hvordan man får det tilbake igjen ? :blush::wow::cry::scared::ermm::no::(:dontgetit:

Som jeg skrev over, bare gå til opera's nettsider og hent det ned derfra og installer på tlf din.

Les mer her: http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=746

Opera for symbian hentes ned her: http://www.opera.com/download/index.dml?pl...mbian&man=Nokia

Lenke til kommentar

grr.. har samma problemet.. Fått ny nokia 6600, men bruker det gamle minnekortet..

Står bare at jeg har 14 dager igjen av opera. Så kan jeg enten fortsette prøveversjonen eller registrere det.

"When you install this on the new MMC it will pick up the registration info from the previous installation of Opera and continue to be a full version. The process is automatic"

Det skjedde ikke hos meg, den spør etter kode..

Hva gjør jeg?

MVH Steffen

Lenke til kommentar
jo faktisk ;) (at d bare er å spørre etter koden)

edit:

d gjorde iallefall jeg; og fikk den nesten med en gang :p

Det gjorde jeg også. Fikk svar ganske kjapt. Måtte mase litt da :p

Men de sa at det ikke var ofte de gjorde sånt for da kom jo alle sammen og skulle ha kode fra dem, og det er jo ikke så gøy for dem. De skal jo tross alt tjene penger på dette fikk jeg beskjed om. Jeg skjønner dem godt.

Lenke til kommentar
"When you install this on the new MMC it will pick up the registration info from the previous installation of Opera and continue to be a full version. The process is automatic"

Det skjedde ikke hos meg, den spør etter kode..

Hva gjør jeg?

MVH Steffen

ganske enkelt siden du sikkert har formatert mobilen (eller oppgradert software) eller sletta den fil på tlf. som har koden ;)

hva du skal gjøre: ring opera ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...