EspenDL Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 -Skiftet til litt lysere grå farge. -Endret farge på fonten -rollover kommer. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 - Midtstilling av hele greia.- Fonten i menyen var upassende og ikke videre pen.¨ - Rundingen er enda ikke rund! - Copyright-greia i bunnen er så og si uleselig - På alle undersidene trenger teksten luft fra kantene. - Muligens endre den gråfargen til en lysere. Hvordan fikser jeg luft fra kantene? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvordan fikser jeg luft fra kantene? Padding? Kan det kalles en klan om det bare er ett medlem? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Hvordan fikser jeg luft fra kantene? Padding? Kan det kalles en klan om det bare er ett medlem? Nei! Det er flere. EDIT: Padding??? Endret 22. februar 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Padding fikser du i stylesheetet ditt... legg til: padding: Xpx; der "X" er antall px du vil ha den ur fra venstre... f.eks 5px. Edit, skal inn i .text elns... vet ikke hva du har i css'en som bestemmer teksten Endret 22. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Padding fikser du i stylesheetet ditt... legg til: padding: Xpx; der "X" er antall px du vil ha den ur fra venstre... f.eks 5px. Edit, skal inn i .text elns... vet ikke hva du har i css'en som bestemmer teksten Takk, forstår hva du mener. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Nå gjenstår det bare noen små ting. Blir det en grei "cs-clan" side eller? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nå gjenstår det bare noen små ting.Blir det en grei "cs-clan" side eller? Godt nok kan en vel si. De fleste cs-clan sider er vel oppe i bare noen mnd allikevel. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hehe, you got that right! er noe annet med ut-clan sider! siden til klanen min har vært oppe siden 99 elns! så den begynner å dra på åra egentlig! Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg likte headeren. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Grei nok clan side det der. Men får bare håpe den blir oppe en stund DanielP Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg mislikte virkelig inner shadow-effekten på headeren. Font er ok, ihvertfall bedre enn opprinnelig.. men du burde eksperimentere og finne noe bedre enn den skyggen.. Mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå