EspenDL Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Emne sier vel det meste. link Hva bør endres? Er ikke fornøyd Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hvis du ikke er fornøyd bør du ikke bruke den uansett. Da kan du klare bedre. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Først av alt: Fonten "one shot" må byttes! Ellers var den ikke så veldig kreativ (ja jeg vet det er en cs-side vi snakker om) Rundingen er btw ikke helt rund. EDIT: Berg has got a point! Endret 19. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Fjern den støgge fonta! Ærlig talt: etterlikninger av håndskrift er noe av det grimmeste som finnes! Som Katta sier, den er ikke rundingen heeelt rund. Tror du gjerne kan bruke bakgrunnen til noe. Berg er en smart mann! Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Fjern den støgge fonta! Ærlig talt: etterlikninger av håndskrift er noe av det grimmeste som finnes! Som Katta sier, den er ikke rundingen heeelt rund. Tror du gjerne kan bruke bakgrunnen til noe. Berg er en smart mann! Har fjernet den "støgge" fonten og forandret litt. rundingen er ganske rund. Rund nok for meg. PS! Er newbie innenfor web, photoshop osv... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 rundingen er ganske rund. Rund nok for meg. Den er "kappa" oppe og nede... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Synes selve banneren var bra, men synes fortsatt at skriften: On shot ikke er bra.. hva med å ikke ha den helt opptil og nedtil topp og bunn.. Takk, skal fikse det senere. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 litt for kraftig skygge og kanskje? ble ikke så smooth overgang på høyresiden.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 BÅDE inner shadow og dropshadow gjør seg _skjeldent_ bra i lag Fin BG though, den kan du beholde, men fjern dropshadow på den også... Finn en stilig font og skriv "One-Shot" med! Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 BÅDE inner shadow og dropshadow gjør seg _skjeldent_ bra i lag Fin BG though, den kan du beholde, men fjern dropshadow på den også... Finn en stilig font og skriv "One-Shot" med! ok! Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Hvor finner jeg "tøffe" fonter? Vet om en adresse: www.1001fonts.com andre? Bør jeg kjøre mousover på menyen? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hvor finner jeg "tøffe" fonter?Vet om en adresse: www.1001fonts.com andre? Bør jeg kjøre mousover på menyen? besøk http://ufc.demoted.org du JA, Mouseover er et _must_ @ meny. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Tja.. Personlig liker jeg mouseovers ganske godt, så lenge det ikke blir for mye av det gode.. at teksten skifter farge e.l. er fint, og jeg liker det bedre enn statiske bildelinker.. http://www.abstractfonts.com/? Vet ikke om det er så mye der, men.. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Hvor finner jeg "tøffe" fonter?Vet om en adresse: www.1001fonts.com andre? Bør jeg kjøre mousover på menyen? besøk http://ufc.demoted.org du JA, Mouseover er et _must_ @ meny. Genial liten side Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Genial liten side Takk. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Nå har jeg satt opp hele siden (nesten). Mangler noen små ting (rollover) osv. Hva synes dere? Er det noe som bør forandres på? Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Gråfargen var lite passende, skaff deg en ramme på hele greien, fjern cute news-smilene, "This page is under constrution" må bort. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 - Midtstilling av hele greia. - Fonten i menyen var upassende og ikke videre pen.¨ - Rundingen er enda ikke rund! - Copyright-greia i bunnen er så og si uleselig - På alle undersidene trenger teksten luft fra kantene. - Muligens endre den gråfargen til en lysere. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 legger ved en link : http://www.one-shot.moo.no/ tja savner mouseover i menyen ganske uocersitklig oppsett av cutenews. forskjellige farger på overskrift vs brødtekst gjør seg. litt kjedelig med hvit bakgrunn.. ellers også litt mye "inner skygge" på one shot i headeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå