myexplorer Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Skulle bestille to pakker dvd plater (10 stk til sammen), dette ble ca. 200 kroner men postoppkravet ble 120kr for den lille pakken!! Da lønner det seg vel ikke å handle på nettet allikevel kanskje? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Vell.. postoppkravet er på 42kr. Inkl frakt så er den prisen sikkert riktig ,men hvem er så dumme (no offence) og kjøpe 10stk DVDplater når man kjøper på nett? Jeg kjøper alltid plater for 1000kr når jeg skal kjøpe. Eller kjøpte siden jeg ikke har kjøpt noe særlig Media på over 1år. Så du visste jo at frakten ble så høy. Det stod jo før du bekreftet orderen. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 "Skulle bestille" står det. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 koster jo ikke mere enn 149 spenn for 10 dvd-plater i butikk da, så hvorfor du kjøper det på nett skjønner jeg ikke helt. Lenke til kommentar
netsmurf Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 da bestiller du fra www.play.com eller www.dvdsoon.com som har gratis frakt. betaler med kort og slipper oppkrav gebyr. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg bruker www.cdon.no,betaler uansett 29,-i oppkrav selv om jeg bestiller 1eller 20 dvd`er.Anbefalller de på det sterkeste. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg bruker www.cdon.no,betaler uansett 29,-i oppkrav selv om jeg bestiller 1eller 20 dvd`er.Anbefalller de på det sterkeste. he he,ble litt feil det skrev oppkrav istenden for frakt Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 selger play.com og cdon.com dvd-plater? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg vet at play.com gjør det, men cdon vet jeg ikke. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg vet at play.com gjør det, men cdon vet jeg ikke. Cdon selger dvd-er så da kan den sikusjonen gruslegges. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg vet at play.com gjør det, men cdon vet jeg ikke. Cdon selger dvd-er så da kan den sikusjonen gruslegges. Heter det ikke dvdon? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg vet at play.com gjør det, men cdon vet jeg ikke. Cdon selger dvd-er så da kan den sikusjonen gruslegges. Heter det ikke dvdon? Det jeg og trodde, men hvis du går på dvdon.com blir du bare linket videre til cdon Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Vell.. postoppkravet er på 42kr. Inkl frakt så er den prisen sikkert riktig ,men hvem er så dumme (no offence) og kjøpe 10stk DVDplater når man kjøper på nett? Jeg kjøper alltid plater for 1000kr når jeg skal kjøpe. Eller kjøpte siden jeg ikke har kjøpt noe særlig Media på over 1år. Så du visste jo at frakten ble så høy. Det stod jo før du bekreftet orderen. postoppkravet er faktisk på 48,36 kr.......... Inkl. mva, posten satte opp prisene fra 1. Januar. Lenke til kommentar
myexplorer Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 jeg tenkte jeg skulle kjøpe få plater for å prøve meg fram hvilke som passer best til brenneren min. Takk for de andre tipsene Lenke til kommentar
myexplorer Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 jeg tenkte jeg skulle kjøpe få plater for å prøve meg fram hvilke som passer best til brenneren min. Takk for de andre tipsene, men finner ikke plater hos cdon.no Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 aha..brennbare dvd-plater....tror noen misforsto deg litt..... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg vet at play.com gjør det, men cdon vet jeg ikke. Cdon selger dvd-er så da kan den sikusjonen gruslegges. Jeg mente dvd-r/rw plater. Det var det han lurte på. Jeg veit at cdon/dvdon selger dvd filmer. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 postoppkravet er faktisk på 48,36 kr.......... Inkl. mva, posten satte opp prisene fra 1. Januar. hehe.. Da har jeg blitt oppdatert på posten sine priser =) Har uansett betalt 42kr alle de gangene jeg har sendt noe i oppkrav ,men det var jo ifjor.. Er uansett ikke så ille og betale egentlig ,men det finnes måter og slippe det og da gjør man jo selvfølgelig det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå