scoot Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 SItter her med en Celeron jeg skulle ha klokket litt jeg;) Har et Jetway hovedkort, oppdatert bios, men jeg finner ikke ut hvordan man klokker, noen som vet ? Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Er mange som vet mye om celeron her Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Er mange som vet mye om celeron her hehe, jeg vet jeg vet, celeron er sugent.. SKal ha meg Socket 939 når den tid kommer, men du svarte ikke på spørsmålet mitt Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Er mange som vet mye om celeron her hehe, jeg vet jeg vet, celeron er sugent.. SKal ha meg Socket 939 når den tid kommer, men du svarte ikke på spørsmålet mitt Nei, men det kom en liten i meg, men hvis du søker her, og leser i fem min finner du det garantert. Endret 19. februar 2004 av slimboy Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Er mange som vet mye om celeron her hehe, jeg vet jeg vet, celeron er sugent.. SKal ha meg Socket 939 når den tid kommer, men du svarte ikke på spørsmålet mitt Nei, men det kom en liten i meg, men hvis du søker her, og leser i fem min finner du det garantert. hehe, joda, jeg har gjort det, men det er hva jeg må gjøre i HK'et, jeg får nemlig ikke stilt Vcore ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå