Gå til innhold

Jeg trenger et nytt onlinespill å spille

Anbefalte innlegg

Vent til WoW slippes, det skal i hvert fall jeg ;)

Da kan du vente lenge. Veldig veldig lenge. Tipper tidligst Q3/4 2004. Er ikke noe poeng å vente så lenge. Like greit å slå seg ned med et spill nå som man kan eventuelt holde på med et halvt års tid. Så gå over til WoW når det kommer ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vent til WoW slippes, det skal i hvert fall jeg  ;)

Da kan du vente lenge. Veldig veldig lenge. Tipper tidligst Q3/4 2004. Er ikke noe poeng å vente så lenge. Like greit å slå seg ned med et spill nå som man kan eventuelt holde på med et halvt års tid. Så gå over til WoW når det kommer ut.

Trenger ikke det når du kan spille alpha'en online ^_^

Lenke til kommentar
Kan ikke gjøre noe annet enn å glovarmt anbefale Dark Age of Camelot jeg også.

Desidert det beste onlinespillet på markedet, etter det legendariske EverQuest så klart. ;) Har selv spilt det over 1 år nå.

Er ikke engang i nærheten av å gå lei. Det blir bedre og bedre for hver dag som går.

Kom akkurat ny ekspansjons pakke til DAoC også som heter Trials of Atlantis. Den gjorde utrolig mye for innholdet til DAoC. Nå har du muligheten til å delta i såkalte Master Level quests.

Velger du Dark Age of Camelot så er det flere fra Gamer.no som spiller det, som helt sikkert kan hjelpe deg godt i gang - Inkludert meg selv :)

Offisielle EU siden til DAoC:

Camelot Europe

Steder du får kjøpe DAoC+SI+ToA billig: (Shrouded Isles og Trials of Atlantis er ekspansjonspakker)

CDON.com

Gamesmix

Lykke til med hva du velger :thumbup:

Server/realm/chars? :)

Lenke til kommentar

Kan bli artig å se hvordan Far Cry blir online, om det blir stor oppslutning, ellers ser jo Splinter Cell: Pandora Tomorrow ut til å ha et usannsynlig kult konsept! I tillegg har du jo Half Life 2 rundt hjørnet. Spør du meg burde du skaffe deg alle sammen (de som er ute nå, og når de andre kommer ut)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kan ikke gjøre noe annet enn å glovarmt anbefale Dark Age of Camelot jeg også.

Desidert det beste onlinespillet på markedet, etter det legendariske EverQuest så klart. ;) Har selv spilt det over 1 år nå.

Er ikke engang i nærheten av å gå lei. Det blir bedre og bedre for hver dag som går.

Kom akkurat ny ekspansjons pakke til DAoC også som heter Trials of Atlantis. Den gjorde utrolig mye for innholdet til DAoC. Nå har du muligheten til å delta i såkalte Master Level quests.

Velger du Dark Age of Camelot så er det flere fra Gamer.no som spiller det, som helt sikkert kan hjelpe deg godt i gang - Inkludert meg selv :)

Offisielle EU siden til DAoC:

Camelot Europe

Steder du får kjøpe DAoC+SI+ToA billig: (Shrouded Isles og Trials of Atlantis er ekspansjonspakker)

CDON.com

Gamesmix

TOA gjorde ikke noe bra for daoc utenom å tilføre bedre grafikk......DAOC er rvr og når du blir tvunget ut i TOA dritt som tar noen måneder for å kunne konkurere i rvr :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...