PIIIpower Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 er det noen som har denne? funker [email protected], eller [email protected] ?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hvorfor ikke bare sende via skjemaene deres på web'en? De blir sikkert gladere da. Lenke til kommentar
555 Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 21:09, borre skrev:Hvorfor ikke bare sende via skjemaene deres på web'en? De blir sikkert gladere da. ikke alle di funker. jeg har brukt returstatus skjemaet deres 10-20 ganger...... ikke noe svar Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Gjer som meg, start hatkampanje mot Databutikken. Dei opererer langt over kanten på kjøpsloven. Eg gav rett og slett opp og returnera ting til dei, solgte det heller vidare. Vegard Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Fikk svar på e-mail hele tiden da jeg bestillte i november. Brukte da retur-forespørsel og endret ordre ett par ganger. Fikk svar både sent på kveld og grytidlig morgen. Databutikken er toppers slikt sett fra min side. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 for nok ikke solgt den daue hd min :smile: men jeg fant en adresse [email protected] prøver meg med [email protected] oxo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå