Beo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Når jeg har tatt opp en film på dreambox'en og henter den til pc'en med ftp prg. Hva kan konvertere den til xvid evt. divx. Klarer ikke å se den av på pc'en heller, bruker ACE-mega-codec-pack skal igrunnen inneholde det meste. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Hvis det er .ts filer du har må du bruke et program som heter pva strumento Det er en zippa fil som du finner ved å søke litt : pvas2030.zip eller en annen version?? Med det programmet får du mpg filer Endret 20. februar 2004 av Stian87 Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Jeg har et spørsmål angående Dreambox, kan den spille av f.eks divx filer fra en maskin i netverk? Hadde vert morro med en multimedia box som kunne det i tilleg til å holde styr på canal digital, den tunern som føller med CD er så lusen at jeg må nestn ha noe bedre. Også hadde det vert morro med en mulighet til å spille av filmene mine som jeg har på maskina med DivX og Xvid på tvn som er alt for langt borte til å bare bruke en kabel mellom TV-->Pc. Endret 20. februar 2004 av troyel Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg er ikke sikker men med rette "tools" kan du spille av mpeg4 og noe annet med dreambox. Er ikke sikker på formatene men den kan spille av flere forskjellige tror jeg Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Last ned tuxvision og t-rex så kan du ta opp direkte på pc'en som mpeg filer. Mye lettere enn å holde på å gjøre om fra ts-filer. Må selvfølgelig ha nettverkskabel mellom pc og Dreambox! Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Når jeg har tatt opp en film på dreambox'en og henter den til pc'en med ftp prg.Hva kan konvertere den til xvid evt. divx. Klarer ikke å se den av på pc'en heller, bruker ACE-mega-codec-pack skal igrunnen inneholde det meste. DVR-Studio+tmpeg Encoder for å gjøre en DVD.TS man for å joine ts filene.Dr.Divx til å gjøre divx.Dette er hva jeg bruker å det funker fett.Dream TV til å se på tv fra dreamboxen.Lykke til med DB boksen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå