pjotroff Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hei, sliter med å bestemme meg for Olympus 750c eller DiMAGE Z1. Venter spent på test av sistnevte. Men... for å gjøre alt være lanseres nå z2 og 765. Er det noen som har en ide om når disse vil være tilgjengelig i butikken? Pris, etc Lenke til kommentar
Anitasp Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg lurer på akkurat det samme. Z1'en fikk veldig god kritikk i Digital Foto, men jeg synes det blir litt for lite med 3 mill piksler. :-) Anita Lenke til kommentar
hmmm2901 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Test av Z1 finner du også på akam.dk. Lenke til kommentar
Anitasp Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Om du fremdeles lurer på lansering av Z2'en....Her er svaret jeg fikk fra Scandiafilm idag: Hei. Vi har fått oversendt din henvendelse fra Minolta Norway, da det er Scandiafilm as som er importør av Minolta's fotorelaterte produkter. Den ventes å være leveringsklar i begynnelsen av april. Prisen er føreløpig ikke fastsatt. Det ble for lenge å vente for meg, så det endte med C-750'en :-)Anita Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå