mleith Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Lurer på å kjøpe en vannskadet t610. Den har blitt tørket og fungerer visstnok like godt som alltid.... Han som selger den skal ha 500 for den. Er det verdt det eller? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Tja. ødelagte mobiler er vel ikke det beste man kan kjøpe,billig var den da... er det ikke silk at det er en feil inni de selv om de virker etter en vannskade?? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hvis den virker kan man vel ikke spørre om mye mer? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 det er en sjanse å ta Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hvis den fungerer fint hadde jeg kjøpt den. 500 er ikke allverdens! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 vannskade er vannskade. du veit ikke om tlfen er "eira" opp innvending. det er noen tlfer som har vannskader osm fungerer toppers, men en dag så dør de. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Errae Skrevet 19/02/2004 : 23:37 vannskade er vannskade. du veit ikke om tlfen er "eira" opp innvending. det er noen tlfer som har vannskader osm fungerer toppers, men en dag så dør de. Sant nok det. Men er du heldig kan den jo også fungere utmerket. Og betale 500 for en t610 som fungerer nå er ikke så ille. Da har du jo råd til å kjøpe en ny tlf hvis den skulle slutte å fungere etter 7-8 måneders tid! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 For all del.. 500 spenn er ikke så mye, man får jo knapt en mobil for det beløpet likevel, så man kan jo ta sjansen Lenke til kommentar
mleith Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 500 er ikke mye nei, tar å kjøper den jeg . Skal bli godt med ny mobil nå ja, har for tiden en t68i hvor yes knappen ikke funker og stikka funker bare når den vil det selv. Er et slit ja .... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 500 Kr er usannsynlig lite. Er den stjelt kan det koste deg mye mer. Ikke kjøp den med mindre du får kvitering på at den er kjøpt! Lenke til kommentar
mleith Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Har kjøpt den nå... kjenner typen som solgte den så jeg vet at den ikke er stjelt ja. Tror nok det var et godt kjøp ja... Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ser at du har kjøpt den nå. Kommer jo helt an på. Du kan jo bruke den som deksel hvis du har en t610 fra før. Ellers ville jeg sterkt frarådet å kjøpt den for den summen. Det er dyrt. En vannskadet mobil har ingen som helst garanti for at den ikke blir ødelagt når som helst. Lenke til kommentar
mleith Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 jaja, ingen vei tilbake nå... Har tro på at den holder mål jeg. Kjenner en som har brukt en vannskadet t610 i over et år nå.... fungerer like godt Lenke til kommentar
Dr.Phone Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Har reparert mange væskeskadede tlf. Noen fungere leeeeenge, andre ikke. Vannskelig å definere en skade uten å se den. Klare du å åpne den å kikke litt er det jo en fordel. Skadet systemconnector kan feks byttes uten å lodde. Det samme med display, tataturmodul med LED`s og camera. Rens den iallefall med isopropanol og en myyyk tannbørste---forsiktig. Spør gjerne om råd. Lenke til kommentar
mleith Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Hvordan åpner jeg den da? Ser noen skruer under batteriet, men de er jo noen småe torx skruer.... ikke jeg som har torx skrujern liggende iallefall. Isopropanol får man vel heller ikke overalt Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 hvis det er t6, er det vel bare å stikke i butikken å kjøpe en til 20kr? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hvordan åpner jeg den da? Ser noen skruer under batteriet, men de er jo noen småe torx skruer.... ikke jeg som har torx skrujern liggende iallefall. Isopropanol får man vel heller ikke overalt Isopropanol får du stort sett på byggevaresjapper/fargehandel/vinmonopol T6 skrujern får du både her og der.. og billig.. 30-40 kroner max. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå