Gulliksen Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hello ! På min SE T300 nå så har jeg vel 105 kontaker. Jeg får snart en ny lg g5400 og vil gjerne ha mine gamle numre. Finnes det noen programmer hvor jeg kan overføre kontaktene til en pc eller lignende ? Det er så tungvindt og skrive inn alle nummerene på nytt av .. På forhånd takk Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Vil bare gjøre deg oppmerksom på at LG G5400 ikke er helt perfekt. Du kan ikke motta eller sende filer til andre mobiler med infarøden. Du skal LETE etter spill og polyfoniske ringetoner. (Spill på grunn grunn av den #!*%=@ Javasperren deres ) Men bortsett fra det er det en god TLF Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Hørte om det med java.. Og det med spill og polytoner bryr jeg meg ikke om! Skal jeg spille gjør jeg det på pc Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Vil bare gjøre deg oppmerksom på at LG G5400 ikke er helt perfekt. Du kan ikke motta eller sende filer til andre mobiler med infarøden. Du skal LETE etter spill og polyfoniske ringetoner. (Spill på grunn grunn av den #!*%=@ Javasperren deres ) Men bortsett fra det er det en god TLF Bra vi holder oss til topic! Går det kanskje ann å legge numrene over på sim og deretter over til den nye lg`en din? Husker ikke riktig dette jeg, men sim kort kan vell bare ta 50 numre, så da må du kanskje gjøre det i tre omganger, men jeg vil tippe det iallefall er raskere enn å skrive inn alt på nytt. Endret 19. februar 2004 av -:Coldplay:- Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 De fleste SIMkort tar 100-200 kontakter (bare 1 nummer pr kontakt. Har du flere, blir de kopiert som flere kontakter, hver med ett nummer). Helt klart enklest å legge kontaktene på SIMkortet så lenge synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå