Nikkor Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Nettopp kjøpt meg denne, en Thermaltake Volcano 12 Og lurer da på om det finnes bedere kjøling enn denne? Tenker da på luftkjøling.... Takker for svar Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Heatsinken til TT Volc 12 er faktisk testet opp mot SLK-800 med samme vifter på begge og de var tilnærmet like i egenskaper . Så den er bra ja , men propellvifta bråker fælt fra 3000RPM og oppover . Men den trengs ikke å kjøres på 4500 eller da . Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Hmm det var fint og høre Viften kostet faktisk mere enn min Duron 1,6 Men men.. Tenker jeg kjører den på 2500Rpm eller noe sånnt. Noen som vet hvordan den Automatiske vifte reguleringen fungerer? om den fungerer bra... Men takk for svar Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Den automatiske viftekontrollen suger, men hvis du bruker den medfølgende viftestyringa så er alle problemer løst Dette er faktisk en kjempe kjøler. Kjører den på 2000rpm og hører den ikke, enda så kjøler den kjempe bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Eg har Volcano 9 og den er eg kjempefornøgd med, bråker litt gjer den, men medfølgende viftekontroll funker bra og når du kjem over den værste lydkneiken så er det ikkje mykje å klage over. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Da var den vært de 350kr likvell Da bruker jeg den viftekontrollen... Noen som vet om den goopen som følger med er ok? Skal kjøpe Artic Silver senere..men bare lurte... Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Den automatiske viftekontrollen suger, men hvis du bruker den medfølgende viftestyringa så er alle problemer løst Dette er faktisk en kjempe kjøler. Kjører den på 2000rpm og hører den ikke, enda så kjøler den kjempe bra. Hva suger så med temp-styrte viftespeed da? Har lest noen tester, og de sier den er bra den... Skal også ha denne kjølern, og er derfor litt nysgjerrig... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Den temp stryrte kontrollen øker ikke rpm gradvis. Dvs du kan oppleve at den går fra min til max når du passerer 45 grader på cpu. Mye greiere å bruke viftestyringa som følger med. Da har man full kontroll på ting og tang Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Thermalright SP-97 er nok den beste socket A-kjøleren på markedet. Denne er vel omtrent som en SLK-800? Eller ikke fullt så bra? Endret 26. februar 2004 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå