Blaxtah Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det kabinetet her skal jeg kjøpe nå snart, så jeg lurte på om jeg kunne få noen tips. er litt kjett sånn som det er nå Har planlagt og ha bare røde lys, men! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hvilket kabinett? Ta og gjør noe som du ikke har sett før.. se etter litt inspirasjon fra ev bit-tech.net eller moddin.net. ikke bare sleng inn katode og window kit elns. Lenke til kommentar
Blaxtah Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 det er nesten det samme kabinettet men det her er sølv http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WS jeg trur det kan bli bra med hel rødt?! er ikke gelt sikker... Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hvorfor poster du 2 innlegg om det samme? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) huffameg.. liker ikke ferdig moddete.. det følger vel sikkert med katoder freaky! Edit du skal ikke modde selv altså? Endret 19. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Blaxtah Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 nei det følger ikke med katoder det følger ikke med noe slags lys. er litt keen på og få det helt rødt, men jeg er ikke sikker på ossen lys jeg bør bruke Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 med denne får du det rødt.. eller kanskje noen røde leds.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå