Vooon Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 ellers har prodigy bra basstrykk, f.eks Prodigy - Their Law, fra 2. albumet og Prodigy - Charly, fra første albumet - sykeste bassen jeg har hørt! ...ikke minst 'smack my bitch up'. En kamerat fyrte opp den på mega-psyko anlegget sitt, huset begynte å hoppe nedover gata. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 DJ Tiësto - Forbidden Paradise (Deep Trance Mix) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 vet ikke om denne kan måle seg med så masse av det som allerede har blitt nevnt, men jeg liker veldig godt den dype fine basslinjen i Metallica - Devil's Dance Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Men så må jo folk lære seg at bassen ikke har alt å si da, alt må passe til hverendre...Si i ett bilanlegg bruker du masse penger på en woofer og kjøper dritt mellomtone og diskant, blir bare møl... Prøv heller få alt til å passe til hverandre... Det er ikke mest mulig bass som har noe å si... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Men så må jo folk lære seg at bassen ikke har alt å si da, alt må passe til hverendre...Si i ett bilanlegg bruker du masse penger på en woofer og kjøper dritt mellomtone og diskant, blir bare møl... Prøv heller få alt til å passe til hverandre... Det er ikke mest mulig bass som har noe å si... Word! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 bass tribe - hard as hell Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 CosmicMan - I Love You DJ Tatana - Street Parade Hymn '99 (dyyype toner) Bach - Tocatta et Fuga (techno mix eller originalen) Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Så noen nevnte Yello... Skal du teste anlegg er dette gruppa og bruke. Dette er gjerne gruppa som bli brukt for å teste/ vise lyd i anlegg i en del butikker også. Mye god bass og variasjon i lydbildet (men de beholder stilen gjennom alt!) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Så noen nevnte Yello... Skal du teste anlegg er dette gruppa og bruke. Dette er gjerne gruppa som bli brukt for å teste/ vise lyd i anlegg i en del butikker også. Mye god bass og variasjon i lydbildet (men de beholder stilen gjennom alt!) Yello var det første selgeren satte på da jeg hørte på Klipsch høyttalere. Endte med at jeg kjøpte de Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det meste med cypress hill. Mener eg dro fram en haug med sanger sist det var en identisk tråd for noen mnd'r siden. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 warp brothers - phatt base konge sang Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 "Alice In Chains - Rotten Apple" må ha noen av de nydeligste bass-line'ene ever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå