Gå til innhold

Ultimate bass-sangen


lubb

Anbefalte innlegg

ellers har prodigy bra basstrykk, f.eks Prodigy - Their Law, fra 2. albumet og Prodigy - Charly, fra første albumet - sykeste bassen jeg har hørt!

...ikke minst 'smack my bitch up'. En kamerat fyrte opp den på mega-psyko anlegget sitt, huset begynte å hoppe nedover gata.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men så må jo folk lære seg at bassen ikke har alt å si da, alt må passe til hverendre...Si i ett bilanlegg bruker du masse penger på en woofer og kjøper dritt mellomtone og diskant, blir bare møl...

 

Prøv heller få alt til å passe til hverandre... Det er ikke mest mulig bass som har noe å si...

Lenke til kommentar
Men så må jo folk lære seg at bassen ikke har alt å si da, alt må passe til hverendre...Si i ett bilanlegg bruker du masse penger på en woofer og kjøper dritt mellomtone og diskant, blir bare møl...

 

Prøv heller få alt til å passe til hverandre... Det er ikke mest mulig bass som har noe å si...

Word! :yes:

Lenke til kommentar
Så noen nevnte Yello... Skal du teste anlegg er dette gruppa og bruke. Dette er gjerne gruppa som bli brukt for å teste/ vise lyd i anlegg i en del butikker også. Mye god bass og variasjon i lydbildet (men de beholder stilen gjennom alt!)

Yello var det første selgeren satte på da jeg hørte på Klipsch høyttalere. Endte med at jeg kjøpte de :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...