Gå til innhold

Ultimate bass-sangen


lubb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
No Doubt - It's My Life, andre del av refrenget har kanskje den tøffeste basslinja jeg har hørt på lenge :)

 

Enig! Har bare hørt den på tv frem til nå, prøvde den nettopp på anlegget, Sweet!

 

*Teste sanger fra denne tråden på anlegget*

 

Yello - Baby

 

:yes: Enormt bra dynamikk på Yello sine plater.

 

 

Repeterer meg selv: dette er ikke hardware relevant, se posten min over

 

Hvorfor bruker du ikke bare report knappen, i stede for å leke moderator?

Endret av Peterman
Lenke til kommentar
Jeg har gjort det noen ganger nå, og moderatorene glimrer med sitt fravær, og du kaster bensin på bålet ved å poste her selv? Jeg ga en pen rolig beskjed, og det var ingen som ville høre på dette! Så dette får være moderatorenes problem fra nå av!

Poenget mitt var at vi ikke trenger flere leksjoner fra deg om hva som er feilpostet, og hva som ikke er. Trykk på report knappen og la en moderator avgjøre saken.

Lenke til kommentar
Jeg har gjort det noen ganger nå, og moderatorene glimrer med sitt fravær, og du kaster bensin på bålet ved å poste her selv? Jeg ga en pen rolig beskjed, og det var ingen som ville høre på dette! Så dette får være moderatorenes problem fra nå av!

Poenget mitt var at vi ikke trenger flere leksjoner fra deg om hva som er feilpostet, og hva som ikke er. Trykk på report knappen og la en moderator avgjøre saken.

Jeg skal slutte å bry meg om feilposter, men da bør du slutte å bry deg om det er noen som gir beskjed! Man trenger ikke å være moderator etter min mening for å gi en tilbakemelding om det! Men jeg burde ikke ha gjentatt meg selv, men jeg gjorde det grunnet et hissig utbrydd fra en som ikke var klar over dette(hadde holdt å si det en gang, det innrømmer jeg)

Lenke til kommentar

Det er bra at det er noen som passer litt på, men jeg mener denne tråden er nyttig for folk som vil teste anlegget sitt. Altså hardware relatert.

 

Mens jeg skriver kan jeg anbefale nesten alle sangen til Ying Yang Twins, de er det som regel trøkk i :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har gjort det noen ganger nå, og moderatorene glimrer med sitt fravær, og du kaster bensin på bålet ved å poste her selv? Jeg ga en pen rolig beskjed, og det var ingen som ville høre på dette! Så dette får være moderatorenes problem fra nå av!

Poenget mitt var at vi ikke trenger flere leksjoner fra deg om hva som er feilpostet, og hva som ikke er. Trykk på report knappen og la en moderator avgjøre saken.

OG da er vi ferdig med denne tullete krangelen, tråden flyttes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...