lubb Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg leter etter musikk som jeg kan teste bassen på anlegget mitt , trenger en sang med skikkelig bass trøkk (Setter pris på om det ikke bare er tekno) . Må jo ha noe musikk som jeg kan imponere med (Beklager vist dette emnet har vært oppe før, men jeg fant ingenting når jeg søkte) Lenke til kommentar
SAT Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Du kan jo prøve å finne noe fra "Techno Bass Crew". Bra til å teste bassen med, men det er jo techno Endret 19. februar 2004 av SAT Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 "Tara - Sally" eller hva den heter... fra "gone in 60 seconds" med n. cage... Den har skikelig basstrøkk på hver 4.de beat Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 eller du kan laste ned en REN bass testre plate .. mye rart på sånne alt fra SYK jazz til RENE toner Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 THX - original Den biten funker FETT til å mose litt lyd gjennom høyttalere og sub. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Benny benassi-satisfaction. Der tar bassen ganske godt av Anaklin-emotion er ganske bra Dette var techno! Basement Jaxx har en ganske phet bass i mange sanger. Asian dub foundation-la haine er sinnsyk phet, er skikkelig rå med full suround og bra trøkk. edit: glemte litt Endret 19. februar 2004 av jokki Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Dette er feilposting, hvis du går inn i Off-topic delen inder musikk, får du nok bedre svar, der står det også tidligere poster ang dette. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 DJ magic mike har noen fete bass-tester. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Essential DJ Team - Ong Diggi Dong Vespa 63 - The Wild Side Og diverse basstester er ikke å forakte: thx - ultimate bass test og mange andre Mvh, Dagger Lenke til kommentar
lubb Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Dette er feilposting, hvis du går inn i Off-topic delen inder musikk, får du nok bedre svar, der står det også tidligere poster ang dette. Vel det står jo Lyd, lydkort, høyttalere, musikk Så gikk jeg utifra at det var en del her som hadde peiling her. Takker for svarene Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Crystal Method - High Roller Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Repeterer meg selv: dette er ikke hardware relevant, se posten min over Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Repeterer meg selv: dette er ikke hardware relevant, se posten min over så hvorfor i #¤%¤%&%&/"##"¤ heter denne tråden Lyd, lydkort, høyttalere, musikk ???!!!! musikk har nødvendigvis mye med lyd å gjøre. Høyttalere har også naturlig vis mye med musikk og lyd og gjøre. Endret 19. februar 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Armin Van Buuren - Sunburn (Jamie Anderson Remix) Snoop Dogg - From the Chuuuch To da Palace The Crow - What Ya Lookin' at Angy Dee - Something Wonderful(Live) Gatas Parlament - F'a'e'n Til Prat Endret 19. februar 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Tror ikke du finner en eneste "vanlig" sang som har mere bass enn denna: Mr. Oizo - Monday Massacre. Helt vilt Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Alt som er HARDWARE relatert til lyd/musikk ja, se på Off-topic området så skjønner du nok! PS: take a chill pill Lenke til kommentar
lubb Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Dette har jo på en måte med hardware å gjøre, fordi jeg vil teste det nye anlegget mitt. Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 No Doubt - It's My Life, andre del av refrenget har kanskje den tøffeste basslinja jeg har hørt på lenge Ellers, godsaker for basselementer: Mr. Oizo - No Day Massacre Benni Benassi - Change Style Kelis - Milk Shake Sneaker Pimps - Spin Spin Sugar Basement Jaxx - Right Here's the Spot BT - Movement In Sill Life BT - Madskillz (Mic-Checka) Chemical Brothers - Get Yourself High DJ Shadow - Right Thing (Tokyo Ghetto Tech Remix) Fatboy Slim - Star69 (Timo Maas Remix) Junkie XL - Melange Photek - The Seven Samurai Photek - UFO Roni Size - System Check Roni Size - Ghetto Celebrity Sternklang - Basschase The Orb - Ghostdancing Subject 13 - Spirit Breakdown DJ Phantazy - 44 Mag Wink - Simple Man (feat. The Interpreters) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Detter er kanskje ikke den ultimate bassanger, men jeg nevner det uansett. Pink Floyd med Speak to me dype slag i begynnelsen av sangen. Du finner den på dark side of the moon skiva. Eagles med Hotel California på Hell freezes over plata, dype slag ca 33 sekunder inne i sangen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Insomnia (gløymde artisten) IL Cæsar - Calma (ikkje så bra bass, men det er ein genial sang) 2PM - Tetris Endret 19. februar 2004 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå