chairgame Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 jeg har nettop gjort ferdig et "Casemod" hvis det kan kalles det, og jeg lurer på hva dere syns om det. kan gjerne få få tilbakemeldinger om ting som kan forbredes. Dette er faktisk min første "mod" "moden" PS: dårlige webcam bilder Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ganske stilig.. men kan du ta noen flere nærbilder, og gjerne i et lysere rom da det burde bli mindre støy på bildet da... (ser ut til at det skal gå an å klikke på bildene, men ingen ting skjer.. skal det går an å klikke på bildene?) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ser ut som det var pent skjært.. ser bra ut Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 nei, det skal ikke gå ann å trykke på bildene, vet ikke hvorfor det er slik. Men takk for svar! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 nei, det skal ikke gå ann å trykke på bildene, vet ikke hvorfor det er slik. Men takk for svar! Fordi denne her er lagt inn i koden: <a href="http://www.geocities.com/magnus_loe/casemod.html"> </a> Lenke til kommentar
Errae Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 men lakke cd-rom ? de så hvite ut i ett grått kabinett. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ganske fet mod, men var vanskelig å se noe på bildene.... likte d biohazard merket på siden! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 jeg har tengt å lakke cd-rom ja. bildene er veldig dårlige webcam, men får snart bedre bilder innpå Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Nice! Er nesten ligt det kabinettet jeg har bestillt fra Microplex som jeg får i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå