FpsStu Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 MPX har tatt inn en radiostyrt bil styrt via bluetooth med de nyeste Ericsson'ene! Dette er jo ellevillt! Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det er jo kult det da Hvis du ikke viste det har de en clip on gamepad til z600 også Lenke til kommentar
karce Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 meningsløs er vel ganske riktig å si. har prøvd en slik bil, og den går ikke noe fort. men da lages de ikke for å selge stort av dem:D det er mest bare for å vise krefter mot andre mobilselskaper for å vise hva de får til med sin teknologi. men kjøper du en slik, kan jeg garantere at hvist du tar godt vare på bilen, så vil den være svært attraktiv om 20 år(og dette er fakta!!!) slike småting kommer til å bli attraktive samleobjekter om noen år. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Obs! Radiostyrt blir feil å si... Lenke til kommentar
bbrekka Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Jeg vil ikke si det er feil å si radiostyrt. Blietooth sender jo frekvens på 2.5Ghz båndet, men men. Den bluetooth bilen er utviklet med tanke på flere ting. Det første er nok bare for å vise hva bluetooth teknologien kan brukes til og så er det jo litt kult da. Det andre er for de som utvikler. Har selv lastet ned selve koden som skal til for å kunne styre enheten via bluetooth. Veldig nyttig eksempel for å kunne lage andre programmer. Den benytter Java micro edition fra sun og bluetooh api fra ericsson. Endret 22. mars 2004 av bbrekka Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 En sånn skal jeg skaffe meg i London på mandag (none som har prøvd den med P*00) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå