Elvorn Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hallo jeg skal kjøpe meg creative nomad jukebox zen nx 30GB på prisguiden på hardware heter den creative NOMAD jukebox zen nx 30gb, men andre steder står det creative jukebox zen nx 30gb. er det noen forskjell på NOMAD og på de det ikke står det? designet er jo helt likt... Lenke til kommentar
qingan Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Er ikke no forskjell nei.. Nomad er det amerikanske merkenavnet på spilleren, mens den i Europa heter Jukebox... Men jeg syns du bør vurdere Creative Zen NX Xtra. Den har større skjerm, men er ellers lik den vanlige NX. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Det Gingan sa.... Har selv bestilt meg en Xtra, eneste forskjell er som sagt et større display... Prisforskjellen er vel ikke mer enn en hundrings tror jeg.... Endret 20. februar 2004 av Trancton Lenke til kommentar
ASW Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Er det mulig å få den i 30 gig nå Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hvilken? Nomad Zen Xtra? Ja, den finnes i 30 og 60 GB. Rykter om 40GB også, men bare rykter så langt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå