Erling E. Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Akkurat nå sitter nok mange bitre, norske Final Fantasy-tilhengere og skulle ønske de bodde på USAs solkyst. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Buhu jeg vil dra! Hva i allverden har skjedd med forumet? Hvorfor er det helt hvitt? Er som et sykehus, føles sterilt og fremmed. Hvor er det blitt av fargene! Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hva i allverden har skjedd med forumet? Hvorfor er det helt hvitt? Er som et sykehus, føles sterilt og fremmed. Hvor er det blitt av fargene! Les her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=209552 - Fint hvis denne tråden forbeholdes prat rundt Final Fantasy-konserten. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Har stor sans for noen av de orkestrale verkene fra FF. Hadde nok vært morsomt å være der. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Kunne heller tenkt meg en Howard Shore eller John Williams konsert Eneste geniale jeg har hørt fra Final Fantasy er One-winged Angel alt det andre er også bra, men ikke fantastisk... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg spilte FF7 vanvittig mye, og dro tilbake til et bestemt sted vanvittig mange ganger BARE FOR MUSIKKEN! Har FF X nå på PS2, og musikken der er også flott. Kan ikke fordra å snuble opp i kamper hver ørnte meter når jeg løper omkring, dog, og er fremdeles ikke blitt vant til sphere systemet. Men musikken i FF spillene er fantastisk vakker. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Lurer på om hu dama fra FFX-2 sangen "Real Emotion" er der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg