SemikolonP Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 So, here is Opera, it owns. It OWNS!! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Jeg brukte Mozilla i mange år og nå Firefox. Jeg har ikke savnet IE et eneste sekund. BTW: God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Firefox med IE tab til enkelte sider. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Hei. Jeg bruker bare Opera på mine maskiner. Klarer aldri å bli venner med Firefox jeg. Prøvde Firefox 1.5.1 her om dagen, og klarte aldri å bli venner med den. Så jeg bruker Opera 9 Beta på laptopen og Opera 8.53 på den stasjonære. Og bare for å ha sagt det med en gang. Jeg har aldri hatt problemer med nettbank i Opera. Det fungerer hver gang hos meg. Dere må bare huske på å installere Java i Opera, så går det fint. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Er nok Opera-bruker... Liker å være sikker og surfe raskt og effektivt Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Benytter IE. Den har funket til alt jeg trenger den til. Har testet Firefox og Opera men følte ikke at jeg tjente noe på dem selv om dem hadde noen fiffige funskjoner og valg. En ting jeg ikke skjønner er at alle sier at opera og firefox er så kjapt. Jeg testet dem begge og selv om dem er helt greie så synes jeg hastigheten er helt identisk med IE. Nå har ikke jeg på noen måte målt da så dersom det er noen som har målt dette og funnet ut at det noen tusendeler i forskjell så ok.....jeg gir meg, men i mine øyne så betyr det ingenting. På mine pc'er så kommer nettsidene veldig kjapt. Endret 14. april 2006 av MrVilla Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) En ting jeg ikke skjønner er at alle sier at opera og firefox er så kjapt. Jeg testet dem begge og selv om dem er helt greie så synes jeg hastigheten er helt identisk med IE. Nå har ikke jeg på noen måte målt da så dersom det er noen som har målt dette og funnet ut at det noen tusendeler i forskjell så ok.....jeg gir meg, men i mine øyne så betyr det ingenting.På mine pc'er så kommer nettsidene veldig kjapt. 5917539[/snapback] http://www.howtocreate.co.uk/browserSpeed.html Endret 14. april 2006 av PT Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 En ting jeg ikke skjønner er at alle sier at opera og firefox er så kjapt. Jeg testet dem begge og selv om dem er helt greie så synes jeg hastigheten er helt identisk med IE. Nå har ikke jeg på noen måte målt da så dersom det er noen som har målt dette og funnet ut at det noen tusendeler i forskjell så ok.....jeg gir meg, men i mine øyne så betyr det ingenting.På mine pc'er så kommer nettsidene veldig kjapt. 5917539[/snapback] http://www.howtocreate.co.uk/browserSpeed.html 5918745[/snapback] Som sagt så gir jeg meg dersom noen har målt og funnet noen ørsmså forskjeller. Jeg merket ihvertfall ingen forskjell. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Du merker vel ikke så mye forskjell på en noenlunde rask maskin. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Jeg bruker Opera 8.53 og IE 7.0 beta 2, bruker mest Opera, men må dessverre bruke IE noen ganger da enkelte sider ikke funker i Opera. Det jeg elsker med Opera er det muse opplegget for og bla fram og tilbake, rett og slett genial!! Ps: Jeg har brukt firefox, opera og ie, må si at jeg likte Opera best (kan noen fortelle meg åssen jeg får blank side i Opera?) Endret 15. april 2006 av jealei Lenke til kommentar
olafura Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Jeg bruker Opera 8.53 og IE 7.0 beta 2, bruker mest Opera, men må dessverre bruke IE noen ganger da enkelte sider ikke funker i Opera. Det jeg elsker med Opera er det muse opplegget for og bla fram og tilbake, rett og slett genial!! Ps: Jeg har brukt firefox, opera og ie, må si at jeg likte Opera best (kan noen fortelle meg åssen jeg får blank side i Opera?) 5921133[/snapback] CTRL+N eller File/New Tab Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Jeg bruker Opera 8.53 og IE 7.0 beta 2, bruker mest Opera, men må dessverre bruke IE noen ganger da enkelte sider ikke funker i Opera. Det jeg elsker med Opera er det muse opplegget for og bla fram og tilbake, rett og slett genial!! Ps: Jeg har brukt firefox, opera og ie, må si at jeg likte Opera best (kan noen fortelle meg åssen jeg får blank side i Opera?) 5921133[/snapback] CTRL+N eller File/New Tab 5925463[/snapback] Eller dobbelklikk ved siden av en eksisterende tab. Eller mouse gesture ned uten å ha markøren på en link. Endret 15. april 2006 av CWalken Lenke til kommentar
jealei Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 jeg mener når jeg starter opp Opera, jeg kan velge om den skal forsette fra forrige gang, eller hjemmeside osv, men åssen starter men blank? Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Alt + P -> General -> Velg fra Startup-menyen. Lenke til kommentar
Fairy Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Jeg bruker Firefox. Eller, jeg har brukt Opera de siste par ukene, men jeg klarer ikke helt å like den, så jeg kommer til å gå tilbake til Firefox. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Jeg liker Mozila, jeg synes det er best... har prøvd alt annt men jeg synes mozila er det beste Lenke til kommentar
jealei Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Alt + P -> General -> Velg fra Startup-menyen. 5926151[/snapback] Det er bare start med ingen sider, jeg vil ha noe ligende som about:blank i IE Lenke til kommentar
tmth Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Stemmer folk på "Mozilla" eller "Annet" når de bruker Firefox? For Mozilla er jo noe annet enn Firefox... Jeg bruker Firefox med IE tab for noen sider, og så har jeg Opera installert for gøy. Eller fordi jeg liker å bruke den av og til for å sjekke hvordan hjemmesidene mine ser ut der. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Åpne en blank side og så lagrer du det som en session i File->Sessions og setter Opera til å åpne med den. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Alt + P -> General -> Velg fra Startup-menyen. 5926151[/snapback] Det er bare start med ingen sider, jeg vil ha noe ligende som about:blank i IE 5926673[/snapback] EDIT: Mulig den bare finnes i Opera 9... Endret 15. april 2006 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg