Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du mest? (2004)


Crack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg bruker bare Opera på mine maskiner. Klarer aldri å bli venner med Firefox jeg. Prøvde Firefox 1.5.1 her om dagen, og klarte aldri å bli venner med den. Så jeg bruker Opera 9 Beta på laptopen og Opera 8.53 på den stasjonære.

Og bare for å ha sagt det med en gang. Jeg har aldri hatt problemer med nettbank i Opera. Det fungerer hver gang hos meg. Dere må bare huske på å installere Java i Opera, så går det fint.

Lenke til kommentar

Benytter IE. Den har funket til alt jeg trenger den til. Har testet Firefox og Opera men følte ikke at jeg tjente noe på dem selv om dem hadde noen fiffige funskjoner og valg.

 

En ting jeg ikke skjønner er at alle sier at opera og firefox er så kjapt. Jeg testet dem begge og selv om dem er helt greie så synes jeg hastigheten er helt identisk med IE. Nå har ikke jeg på noen måte målt da så dersom det er noen som har målt dette og funnet ut at det noen tusendeler i forskjell så ok.....jeg gir meg, men i mine øyne så betyr det ingenting.

På mine pc'er så kommer nettsidene veldig kjapt.

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar
En ting jeg ikke skjønner er at alle sier at opera og firefox er så kjapt. Jeg testet dem begge og selv om dem er helt greie så synes jeg hastigheten er helt identisk med IE. Nå har ikke jeg på noen måte målt da så dersom det er noen som har målt dette og funnet ut at det noen tusendeler i forskjell så ok.....jeg gir meg, men i mine øyne så betyr det ingenting.

På mine pc'er så kommer nettsidene veldig kjapt.

5917539[/snapback]

http://www.howtocreate.co.uk/browserSpeed.html Endret av PT
Lenke til kommentar
En ting jeg ikke skjønner er at alle sier at opera og firefox er så kjapt. Jeg testet dem begge og selv om dem er helt greie så synes jeg hastigheten er helt identisk med IE. Nå har ikke jeg på noen måte målt da så dersom det er noen som har målt dette og funnet ut at det noen tusendeler i forskjell så ok.....jeg gir meg, men i mine øyne så betyr det ingenting.

På mine pc'er så kommer nettsidene veldig kjapt.

5917539[/snapback]

http://www.howtocreate.co.uk/browserSpeed.html

5918745[/snapback]

 

Som sagt så gir jeg meg dersom noen har målt og funnet noen ørsmså forskjeller. Jeg merket ihvertfall ingen forskjell.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Opera 8.53 og IE 7.0 beta 2, bruker mest Opera, men må dessverre bruke IE noen ganger da enkelte sider ikke funker i Opera. Det jeg elsker med Opera er det muse opplegget for og bla fram og tilbake, rett og slett genial!! :dribble:

 

Ps: Jeg har brukt firefox, opera og ie, må si at jeg likte Opera best :thumbup:

(kan noen fortelle meg åssen jeg får blank side i Opera?)

Endret av jealei
Lenke til kommentar
Jeg bruker Opera 8.53 og IE 7.0 beta 2, bruker mest Opera, men må dessverre bruke IE noen ganger da enkelte sider ikke funker i Opera. Det jeg elsker med Opera er det muse opplegget for og bla fram og tilbake, rett og slett genial!! :dribble:

 

Ps: Jeg har brukt firefox, opera og ie, må si at jeg likte Opera best :thumbup:

(kan noen fortelle meg åssen jeg får blank side i Opera?)

5921133[/snapback]

 

CTRL+N eller File/New Tab

Lenke til kommentar
Jeg bruker Opera 8.53 og IE 7.0 beta 2, bruker mest Opera, men må dessverre bruke IE noen ganger da enkelte sider ikke funker i Opera. Det jeg elsker med Opera er det muse opplegget for og bla fram og tilbake, rett og slett genial!! :dribble:

 

Ps: Jeg har brukt firefox, opera og ie, må si at jeg likte Opera best :thumbup:

(kan noen fortelle meg åssen jeg får blank side i Opera?)

5921133[/snapback]

 

CTRL+N eller File/New Tab

5925463[/snapback]

Eller dobbelklikk ved siden av en eksisterende tab. Eller mouse gesture ned uten å ha markøren på en link.

Endret av CWalken
Lenke til kommentar

Stemmer folk på "Mozilla" eller "Annet" når de bruker Firefox? For Mozilla er jo noe annet enn Firefox...

 

Jeg bruker Firefox med IE tab for noen sider, og så har jeg Opera installert for gøy. Eller fordi jeg liker å bruke den av og til for å sjekke hvordan hjemmesidene mine ser ut der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...