Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du mest? (2004)


Crack

Anbefalte innlegg

Det eg liker er:

-Popup-killer

-Små ikon øverst som er oversiktlig og det er lett å skilje knappene frå kvarandre med farger

-Med fleire vindu samtidig blir dei samla på AB og ikkje på oppgåvelinja

-Ikkje noko unødvendig dilldall som tar plass

påstår du at Opera mangler noe av dette?

 

Opera og AB er nok veldig like ja..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden alle snakker så varmt om Opera. Overbevis meg om at Opera er bedre enn Avant Browser.

 

Her er eit bilde av min nåverande browser Link

 

Det ser ut som om AB bruker IE sin motor.

Og selv om sånne browsere som bygger på IE ( f.eks MyIE) har mye av funksjonaliteten som bl.a. Opera og Mozillaavarter har nativt, arver de som oftest en del av IE sine svakheter. dvs de er utsatt for exploits, virker tregere, reloader siden når man trykker tilbake osv.

 

Men MSN Messenger må jo bruke IE 

Noen som noe program eller lignende som jeg bruke Opera som det?

 

Tja, vet ikke om det finnes en MSN plugin for opera, men man kan jo bruke trillian for både msn og irc o.l.

Lenke til kommentar

Eller høyre venstre høyre :)

 

Så har man keyboard shortcuts som er ctrl+F4 og ctrl+w (jeg har lagt til alt+q). Så kan man altså holde nede shift og klikke på tabben, man kan klikke på X'en. Noen flere måter? :)

 

Dersom man skulle klare å lukke feil tab så har man altså alt+ctrl+z som bringer tilbake vinduet. Og har du lukka flere så kan du gå på window : closed og så ligger alle vinduene du har lukka der :)

Lenke til kommentar

lperik:

Enig med deg. Selv om det er en del som liker Opera her så må vi ikke la dette bli en slik religiøs "heie-på-den-tøffeste-guden"-greie. Dette handler for noen om personlige preferanser og for andre om å tørre å ta steget å prøve noe annet. Skjerp dere :cool:

Lenke til kommentar

DETTE skremmer meg litt med Opera 7.23 (Windows XP SP1). 5 hjemmesider oppe, og 145mb minneforbruk (riktignok har jeg ikke restartet Opera på et par dager, menne.. alikevel.. av og til blir Opera bare sinnsvakt treigt og bruke, og minne/pagefile forbruket går drastisk opp).

 

Noen flere som opplever dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...