SupremeX Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Det eg liker er:-Popup-killer -Små ikon øverst som er oversiktlig og det er lett å skilje knappene frå kvarandre med farger -Med fleire vindu samtidig blir dei samla på AB og ikkje på oppgåvelinja -Ikkje noko unødvendig dilldall som tar plass påstår du at Opera mangler noe av dette? Opera og AB er nok veldig like ja.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Har endelig tatt meg tid til å lære mouse-gestures. Er veldig fornøyd med det. Rett og slett genialt! Her er forøvrig bilder av Opera: før etter Endret 23. februar 2004 av CobraM Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Opera! Men MSN Messenger må jo bruke IE Noen som noe program eller lignende som jeg bruke Opera som det? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Opera!Men MSN Messenger må jo bruke IE Noen som noe program eller lignende som jeg bruke Opera som det? aMSN i Linux Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Siden alle snakker så varmt om Opera. Overbevis meg om at Opera er bedre enn Avant Browser. Her er eit bilde av min nåverande browser Link Det ser ut som om AB bruker IE sin motor. Og selv om sånne browsere som bygger på IE ( f.eks MyIE) har mye av funksjonaliteten som bl.a. Opera og Mozillaavarter har nativt, arver de som oftest en del av IE sine svakheter. dvs de er utsatt for exploits, virker tregere, reloader siden når man trykker tilbake osv. Men MSN Messenger må jo bruke IE Noen som noe program eller lignende som jeg bruke Opera som det? Tja, vet ikke om det finnes en MSN plugin for opera, men man kan jo bruke trillian for både msn og irc o.l. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg bruker IE, og vil fortsette med det, enkelt og greit Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg bruker IE, og vil fortsette med det, enkelt og greit Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Beklager folks, men dette er software spm. Flyttes. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Finnes det egentlig noen mouse gestures som gjør at man kan lukke det vinduet man holder på med? Hater å bomme på tabben Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) jeg bruker opera til vanlig men bruker IE på sider som ikke takler opera Endret 23. februar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 jeg bruker opera til vanlig men bruker IE på sider som ikke takler opera Det gjør jeg også... F.eks Winupdate og nettbank. Men opera er jo genialt. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Finnes det egentlig noen mouse gestures som gjør at man kan lukke det vinduet man holder på med? Hater å bomme på tabben Nedover og så til høyre, blir som en L for lukk. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Eller høyre venstre høyre Så har man keyboard shortcuts som er ctrl+F4 og ctrl+w (jeg har lagt til alt+q). Så kan man altså holde nede shift og klikke på tabben, man kan klikke på X'en. Noen flere måter? Dersom man skulle klare å lukke feil tab så har man altså alt+ctrl+z som bringer tilbake vinduet. Og har du lukka flere så kan du gå på window : closed og så ligger alle vinduene du har lukka der Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg bruker IE, og vil fortsette med det, enkelt og greit Og poenget med å le av den uttalelsen var? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Og poenget med å le av den uttalelsen var? Samme grunn som at jeg ler av alle andre ting som er morsomme. De er morsomme.. IRC-klien i Opera 7.5 Lenke til kommentar
hart Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 lperik: Enig med deg. Selv om det er en del som liker Opera her så må vi ikke la dette bli en slik religiøs "heie-på-den-tøffeste-guden"-greie. Dette handler for noen om personlige preferanser og for andre om å tørre å ta steget å prøve noe annet. Skjerp dere Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Kjøpte meg nettopp registrering til Opera og må si jeg er en svært fornøyd kunde. Hastigheten er også bedre enn IE Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Kjøpte meg nettopp registrering til Opera og må si jeg er en svært fornøyd kunde. Ikke er det dyrt heller. For en studentlisens koster det $20, som pr i dag er 140kr. Kjempepris! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Sitter for øyeblikket på en pc med IE siden hovedpcen min er kaputt, men når jeg får den tilbake er deT Opera all the way. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 DETTE skremmer meg litt med Opera 7.23 (Windows XP SP1). 5 hjemmesider oppe, og 145mb minneforbruk (riktignok har jeg ikke restartet Opera på et par dager, menne.. alikevel.. av og til blir Opera bare sinnsvakt treigt og bruke, og minne/pagefile forbruket går drastisk opp). Noen flere som opplever dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg