TheIlluminated Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Mozilla, liker bare mail-klienten. Siden "ingen" vet om den, så blir det mest sannsynlig ikke exploited for bugs. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Mozilla her Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Opera... KUN Opera... Må ha det, bare må ha det En fransk kollega av meg har alltid med seg en CD med tre ting; Hyena, Openoffice og....... Opera! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 er det virkelig bare meg og et par andre her som fortsatt bruker IE? Har prøvd å konvertere til Opera flere ganger, men har aldri blitt vant med det. Testet Firefox også, jeg likte det ikke noe særlig. Holder meg til IE jeg, until jeg må bytte Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 /me bruker IE, Opera _og_ Mozilla Firefox. Grunnen er at jeg holder på med webdesign og da er det greit å se sidene med forskjellige browsere når jeg "debugger". Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 er det virkelig bare meg og et par andre her som fortsatt bruker IE? Har prøvd å konvertere til Opera flere ganger, men har aldri blitt vant med det. Testet Firefox også, jeg likte det ikke noe særlig. Holder meg til IE jeg, until jeg må bytte Den kan ta litt tid å bli vant med, særlig om man ikke er lei IE (som er tilfelle for mitt vedkommende) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Opera. Det finnes rett og slett ikke bedre. Den har ALT og fungerer STRÅLENDE. Blib - som *SKAL* få seg jobb hos Opera senere i livet Lenke til kommentar
NovaLine Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Etter en lag avendingskur fra IE er det nå bare Opera som gjelder Opera ser slik ut Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Opera 7.5 p2 (kjøpt og betalt ) på Fedora Core Linux 1.0 Er meget positivt overrasket over at så mange bruker Opera! As we speak 45 stykker, mot IE sine 13 Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg bruker IE, har prøvd Opera flere ganger, men blir aldri liksom vant til det! Så IE får funke så lenge Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg fatter ikke at alle ikke bruker Opera. Den eier da de andre browserne hardt... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg fatter ikke at alle ikke bruker Opera. Den eier da de andre browserne hardt... Fordi mennesker har fri vilje? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg fatter ikke at alle ikke bruker Opera.Fordi mennesker har fri vilje? Yes I know you are entitled to your wrong opinion-teorien? Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Noe jeg har lagt merke til er at folk er alt for utolmodige når de prøver noe nytt. De forventer at straks man fyrer opp f.eks Mozilla så skal alt bli så mye lettere med en eneste gang. Men det tar litt tid å vende seg til, men når man først begynner å få det til, da er det ingen vei tilbake. Hvis jeg må bruke IE nå blir jeg lettere frustrert av å ikke ha mouse gestures og tabs. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 IE. er for mange sider som ikke funker med opera. fordi folk lager møkkete mshtml i frontpage. bruker forøvrig opera og firefox omtrent uansett os. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Opera, mozilla også til slutt IE visst noen internettsider skulle bli for teite. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg ville brukt opera hvis jeg hadde kunnet, men jeg får ikke lov til å installere det på skolen Skolen er teit og støtter opp om monopolet!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg