hart Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Trancegeek: les denne posten... Her finner du sikkert mange svar som du lurer på... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Opera her litt OT: noen som vet hvordan man får opera til å åpne hotmail innboks fra msn? (ja har opera som standard nettleser) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) IE, eller Avant Browser som er ein slags plugin til IE. Har aldri problemer med IE eg. Endret 19. februar 2004 av zeph Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Opera her. Og jeg er en av de få som fortsatt har hovedknapperaden. Sikkert fordi jeg ikke enda er helt vant med mouse gestures.. Bilde her. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 for det meste opera men og firefox av og til skulle ønske firefox var litt lettare å klargjøre Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 for det meste opera men og firefox av og til skulle ønske firefox var litt lettare å klargjøre Ser det står "Studietilbud ved Univers...." Hvilket universitet er det du er inne hos? Hvilke(n) linje®? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Bilde her. Litt for mye dill-dal, etter min smak Noen som vet om noen fiffige ordbøker/lister som passer i hotlisten? Ordbok.no har jo noen kjekke, men de er helt feil i str. Norsk og engelsk, hovedsakelig. Å. Ja, bruker selvfølgelig Opera. Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ser det står "Studietilbud ved Univers...." Hvilket universitet er det du er inne hos? Hvilke(n) linje®? Regner med at den var til meg.. Er inne på Universitetet i Oslo. Ser rundt på fysikk, geologi, matte og realfags lektor.. Er en vanskelig tid dette. Må gjøre et litt ganske viktig valg innen den 15. april. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 startet å bruke firefox for noen dager siden. Tidligere har jeg brukt opera. Firefox er genial, (opera også, for den saks skyld, men firefox er mye raskere). Det eneste jeg misliker litt, er at ikke alle vinduer som burde blitt åpnet ved klikk vil åpnes, uten at man må gå på "un-block site". Den ser forsåvidt ganske standard ut, i motsetning til resten av windowsen min. lenge leve skins Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Opera selvsagt. Opera ligger i en egen klasse. Bruker IE av og til til å teste ting (for å dobbeltsjekke sider som ikke fungerer f.eks.), men Firefox har egentlig tatt over den rollen. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Opera! Det er diggbart. Lenke til kommentar
drall Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Konqueror - mouse gestures, tabs, popup-block 0.3 sec oppstart. Endret 19. februar 2004 av drall Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Ser det står "Studietilbud ved Univers...." Hvilket universitet er det du er inne hos? Hvilke(n) linje®? Regner med at den var til meg.. Er inne på Universitetet i Oslo. Ser rundt på fysikk, geologi, matte og realfags lektor.. Er en vanskelig tid dette. Må gjøre et litt ganske viktig valg innen den 15. april. Hehe, var deg ja. Tenker selv på nesten det samme + Informatikk. Uff, ble en del off topic dette. Endret 19. februar 2004 av Nostradamus Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Opera Ser slikt ut hos meg (se bort ifra IRC'n, gadd bare ikke å ta nytt bilde) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Bare meg som bruker helt standard opera? Unntatt hotlist... Sikkert fordi jeg ikke har satt meg inn i uteseende innstillinger. Irriterer meg ikke det granne det reklamebanneret og knappene.... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Bruker seff Opera, og slik ser den ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det funka jo fett det bildet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg