Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du mest? (2004)


Crack

Anbefalte innlegg

Hvorfor heter denne "IE eller Opera?, Hva bruker dere?" og ikke "Hvilke nettleser bruker du?" ?

Håper tråden blir satt til sticky!

 

Edit: Skulle svare på dette også:

EDIT: Jeg bruker Opera 7.23 nå. Prøvde meg på 7.5 beta 2 i går, men det var noen småting jeg ble irritert over, så da gikk jeg tilbake til 7.23
Hva var det du ikke likte med 7.5 p2? Jeg bruker bare 7.5 nå! Det er konge.

Pluss at den har innebygget IRC-klient, i tilfelle jeg skull føle for å besøke noen kanaler... :)

 

Brukte litt tid på å sette opp 7.5, men når jeg hadde gjort det... :) There's no turning back, baby! :w00t:

 

Opera 7.5 preview 2 for Windows

Opera 7.5 preview 2 for Linux

Endret av Toolshed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Å måtte slette alle reklame-bookmarks hver gang

 

Her synes jeg du er på litt "tynn is".. du kan jo bare velge å importere bookmarks hver gang du installerer opera, det samme gjelder mail etc. Alle spor etter den forrige opera-installen din ligger jo på disken under en eller annen brukerprofil. Jeg tar iallfall backup av dette fra tid til annen.

 

Klart Opera kræsjer fra tid til annen, den er jo ikke delvis integrert i OSet :lol:

Lenke til kommentar
Edit: Skulle svare på dette også:
EDIT: Jeg bruker Opera 7.23 nå. Prøvde meg på 7.5 beta 2 i går, men det var noen småting jeg ble irritert over, så da gikk jeg tilbake til 7.23
Hva var det du ikke likte med 7.5 p2? Jeg bruker bare 7.5 nå! Det er konge.

Pluss at den har innebygget IRC-klient, i tilfelle jeg skull føle for å besøke noen kanaler... :)

Det tok veldig lang tid å få oppsettet slik jeg ville ha det, men når det var i boks så vare det bare noen småting som f.eks. den "lister"-saken (husker ikke hva det er på engelsk) som popper opp når jeg åpner en ny side...

Lenke til kommentar
Hvor mange bruker internet explorer og hvor mange bruker opera? evnt. andre.... :ermm:

 

Bruker IE jeg..

Kan dere ikke legge ut en poll? :yes:

Ser at Opera leder ann, synes det var litt merkverdig.

 

Det er vel ingen her fra Admin som kan gå inn å lese av loggen til HW, da jeg regner med at dette blir loggført et eller annet sted.

Så får vi høre hvordan snittet er.

:dontgetit:

Lenke til kommentar
IE.

 

er for mange sider som ikke funker med opera.

Vell.. Jeg har vært fast Operabruker siden 5.92 (tror det var 5.92. Var iallefall en meget sen 5.xx versjon) og Opera hadde slike problemer før ,men nå virker den meget godt. Bruker 7.23 og den viser noen sider litt feil ,men den viser også masse sider rett. På hjemmesider vil jeg si at Opera viser mer rett enn IE. Iallefall for folk som ikke er såå veldig proffe og lager perfekt kode.

 

Opera er også generelt sett kjappere også har man masse ekstra funksjoner.

Og 6.xx funket ikke så bra på de fleste hardware produsentersider ,men de har kommet en lang vei siden den gang =)

Lenke til kommentar
Firefox er på listen. Mozilla heter det...

Nei, Mozilla er ikke det samme som Mozilla Firefox.

* Mozilla er en programpakke spm inneholder nettleser, epost client, HTML editor, IRC client m.m...

* Mozilla Firebird er kun en nettleser.

 

Mitt tips er å droppe Mozilla i denne pollen og sette inn Mozilla Firebird i stedet, da den er MYE mer populær!

 

Men uansett: Opera rocker! :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...