Barda Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Noen som vet om noen som modder xboxer i Trondheim, og ikke tar blodpris for det? Det jeg tenker på er installering av ny bios, samt bytte av harddisk. Må også ha en knapp eller noe på den slik at jeg har muligheten for å spille xbox live. Noen som kan hjelpe med med det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) www.hammar.no Det er en fyr på ca 20 som bor på heimdal(under brua på rosten). Du kan levere hjemme hos han. Han har ei lekker søster så det er verdt turen hvis hun åpner. Endret 20. februar 2004 av overLoad Lenke til kommentar
scar Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 spør han [email protected] eller stikk en tur innom forumet våres Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 off topic eller gjør det selv hvis du har tatt i en loddebolt en gang. Er faktisk ikke så skummelt. Modda en ps2 engang...DET VAR SKUMMELT DET!!! dr_k Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Han har ei lekker søster så det er verdt turen hvis hun åpner. Lenke til kommentar
Looney Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 stikk innom www.xbox2004.tk d var ei sie jeg brukte da jeg modda xboxen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå