Normann Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Topicen sier det meste... Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 med den java sperren så tviler jeg nesten helt.. eller burde denne virke på samtlige java telefoner cmessenger.cleverlance.com Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hva i heiteste er poenget med å sperre tlf for andre java progs enn de som er godkjente?? virker ikke veldig smart.. begrenser jo utvalget ekstremt Lenke til kommentar
Normann Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 med den java sperren så tviler jeg nesten helt..eller burde denne virke på samtlige java telefoner cmessenger.cleverlance.com Du har ikke en side som ikke er russisk vel? Ække så flink i det jeg... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 for å hindre at folk laster ned ting som kan ødelegge tlf. kanskje? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ja men vil tlf virkelig bli ødelagt av et prog som ikke er ment for den? har gjort det flere ganger jeg uten at det har skjedd noe spes. er det ikke bedre for forbrukerne om de kan velge fritt da? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ja, den kan nok bli ødelagt tror jeg. får virus og bugs og de tingene der (?) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Virus? Tror neppe man kan få virus på mobil. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Virus? Tror neppe man kan få virus på mobil. Jo... Jeg lasta ned wildskins på 3650 og det sletta alle bokstavene på mobilen... Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hva i heiteste er poenget med å sperre tlf for andre java progs enn de som er godkjente?? virker ikke veldig smart.. begrenser jo utvalget ekstremt Har LG G5400, og kan med hånda på hjerte si at det er irriterende... Sperren er Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 HELT enig.. Jeg har også G5400... Den har mange mangler som må kompletteres med JAVA Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Virus? Tror neppe man kan få virus på mobil. Jo... Jeg lasta ned wildskins på 3650 og det sletta alle bokstavene på mobilen... Vil ikke kalle det virus akkurat. Er nok bare noe bug med programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå