Hr Kotelett Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hei Jeg er bor på rom med en som har studert i australia og der nede fikk han kjøpt seg et belte med ølopptrekker i beltespennet.. jevlig digg Har veldig lyst på et sånt et belte, så jeg lurer på om det er noen som vet om noen steder i norge hvor de selger sånne belter.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hvis du finner ut av det så si fra hvor Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hvorfor ikke bare bruke et vanlig belte? en ekte øl/Cola drikker kan få av korken på flaske ved hjelp av hva somhelst ... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har et "flybelte" fra J&J, den kan jeg jekke øl mer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det beltet der høres så "custom made" ut at jeg tviler på at det er serieprodusert. Høres ut som noe bare den butikken i australia har. Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Du kan jo bruke en helt vanlig lighter? Samme hvor mange opptrekkere jeg har,så er det den som blir brukt uansett. Og røyker du ikke, kan du alltids spandere fyr på andre. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 moren min klarer å få opp lokket på en glasskola med tommelen.. der ser man hva avhengighet gjør av deg.. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ta kontakt med en salmaker, eller en annen som driver med lær, og bed ham lage et til deg. Spør om pris først! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Got Beer Bottle Opener Buckle Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 ja fant den "got beer" beltespennet på nettet jeg og, men syns det blir litt for harry egentlig,, det beltespennet som han jeg bor på rom med er helt vanlig og på baksiden (inn mot knappene) er åpneren.. litt mer nøytralt.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har sett ølopptrekker på en ring, det var litt tøfft. Og han som ahr den går med den hele tiden, sånn at han alltid har den parat. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Foreslår glassflasker type amerikansk! Da fungerer det uten flaskeopptrekker. Bruk fingerne! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 JoachimR: og hvor får man tak i slikt i Norge? Forresten så har jo danskene sine geniale plastflasker som ser ut som glassflasker, med sånn tøff kork på. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Wabby.. Hva er et flybelte fra J&J? og hvor får en eventuelt tak i et sånt i norge?? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Wabby.. Hva er et flybelte fra J&J? og hvor får en eventuelt tak i et sånt i norge?? Jack & Jones Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Foreslår glassflasker type amerikansk! Da fungerer det uten flaskeopptrekker. Bruk fingerne! hmm.. betyr det at alle de tøffa gutta på film som spretter flaska med hånda egentlig ikke er så tøffe? (f.eks Wolverine i X-Men2) Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 De har sikkert Svart belte i Filmtriks eller noe.. men når JoachimR nevnte at amerikanske flasker er lettere må jeg innrømme at store deler av mitt liv falt i grus.. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Foreslår glassflasker type amerikansk! Da fungerer det uten flaskeopptrekker. Bruk fingerne! Hvis det er samme type som er på San Miguel-ølflaskene risikerer man å kutte opp fingerne sine ganske bar hvis man ikke er helt edru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå