ratata Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 hva slags rus er det du egentlig får av lightergass? lukter jo helt er jo trist at slikt skjer, men lightergass..? kunne heller røykt en bønne eller .no Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 En bergensk rapper laget en sang for noen år siden med et refreng som gikk sånn som dette :"Min sang `e dedikert // til de som hadde en venn, eller nåkken de var glad i som de aldri ser igjen// min sang e dedikert til de som har fått lære // kordan det e å miste en av sine kjære" Denne rapperen kjenner eg. Knokle kaller han seg. Til de som vil høre sangen så legger eg den ut så dere kan laste ned og høre på den. Khnokle_-_Min_sang_e_dedikert.mp3 Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) [quote name='ratata' date='20/02/2004 : 14:27'] hva slags rus er det du egentlig får av lightergass? lukter jo helt er jo trist at slikt skjer, men lightergass..? kunne heller røykt en bønne eller .no [/quote] Bønne er bedre ja, men rusen av lighter gass skal være helt syk... Helusinasjoner og slikt, verden skal være helt sprø og supermorsom en liten stund... Har ikke prøvd sjøl men kjenner en del som har... Endret 20. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) hva slags rus er det du egentlig får av lightergass? lukter jo helt er jo trist at slikt skjer, men lightergass..? kunne heller røykt en bønne eller .no Bønne er bedre ja, men rusen av lighter gass skal være helt syk... Helusinasjoner og slikt, verden skal være helt sprø og supermorsom en liten stund... Har ikke prøvd sjøl men kjenner en del som har... Alt blir smurt utover, man legger godt merke til farger osv., man får halliser og så blir man rett og slett helt vekke. Men rusen varer bare et par sekunder. Og til de som lurer så har jeg ikke prøvd selv, og kommer aldri til å gjøre det, men jeg kjenner en god del folk som gjør det ganske ofte. EDIT: Kondolerer til alle venner og bekjente av avdøde. Endret 20. februar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 sjukt... kan jo ikke være godt å sniffe det?? Lukter jo forferdelig... Røyker man en rev, er det ihvertfall ikke ubehagelig i det du inntar dopet.... jaja dop er ut... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Det er faktisk ikke mange i Norge som har dødd av ecstasy, men det er mange som har dødd av å sniffe lightergass. Om jeg husker rett så er det bare et par år siden Norge fikk sitt første ecstasydødsfall. Hvis man i tillegg tenker på utbredelsen så er det vel liten tvil om at ecstasy er mest utbredt. Så da er det bare å trekke konklusjoner.. Det du kommer med er bare ubegrunnet pjatt.. Du har vel ikke talla på alle som har blitt paranoid, får halusinasjoner og er blitt psykisk syk av extacy også vel? Nei, men så var det ikke det vi diskuterte heller. Tror fortsatt det er større sjangse for å dø ved langvarig bruk av lightergass sammenlignet med ecstasy.. Det finnes jo ganske mange folk som sliter med diverse ting etter lightergass også.. Endret 20. februar 2004 av lodott Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 det er selvsagt trist, men han burde kanskje vite att det ikke var ufarlig da han gjorde det.. men det er mye som er farlig.. for min del synes jeg det lukter så vondt att fy, ikke att jeg har prøvd å sniffa noen gang heller men, vi har da øl her i verden Lenke til kommentar
trekloss Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 det er selvsagt trist, men han burde kanskje vite att det ikke var ufarlig da han gjorde det.. men det er mye som er farlig.. for min del synes jeg det lukter så vondt att fy, ikke att jeg har prøvd å sniffa noen gang heller men, vi har da øl her i verden 1801990[/snapback] Jeg vet hvordan det er, jeg har gjort det før og det er helt vilt.. men jeg har bare gjort det en gang. og skal ikke gjøre det igjen. Men det var en følse som jeg ikke kommer til å glemme. Man blir fjern og helt borte og man hører en spesiel takt i hode også snakker man etter den takten og får mørkere stemme. og hvis man tar mye kan det hende man ikke husker noe av det som har skjedd der og da. Selv jeg som bare har gjort det en gang men tok mye den gangen husker utrolig dårlig. og det er bare etter en gang. Det er utrolig farlig. og vennina mi er helt hekta på det. jeg prøvde å ta den bort fra henne men henne ble helt gal begynte å slå og sparke og bite meg. Henne syntes det var så godt. Det lokter dritt, men det smaker godt. Det er det eneste jeg husker av den gangen jeg var fjern. Selv om jeg har hatt lyst til å smake den smaken igjen vil jeg alri i livet gjøre det igjen.. Det er helt utrolig hva som skjer med kroppen men ikke gjør det. Det er livs farlig. jeg bare advarer dere vis det er noen som tilbyr dere det så ikke gjør det. Bare vær stolt av å si nei. For hvis du tar det den ene gangen som du egentlig ikke ville, kan du dø. Du vet sikkert ossen en vanelig ligther ser ut bare det er det mange som har død av. Og det er de som ikke tåler mye. Ingen vet hvor mye man tåler og jeg er utrolig glad for at jeg tålte så mye jeg tok. ellers kunne jeg ikke hatt advart dere som kanskje tviler litt på om dere vil prøve det eller skal det. IKKE GJØR DET. Det er noe du ikke kan angre på at u gjorde hvis du dør. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Tråden er ca. 2 år gammel, tror vi stenger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg