monzilla Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 En 10. klassing på en ungdomskole i nærheten av der jeg bor døde i går etter at han sniffet lightergass. Området han kommer fra har hatt en del problemer med rusmisbruk, og flere venner av meg har havnet skikkelig på kjøret. Dette skremmer meg. Jeg kjenner ikke avdøde, men jeg får skikkelig klump i halsen når jeg hører om sånt. Tenker tilbake på når jeg gikk i 10. klasse og mine kamerater skulle sniffe lightergass. Meningen med denne posten er ikke å dra i gang en diskusjon, men jeg håper at hvis noen av dere som leser dette vurderer å sniffe lightergass, at dere da tenker dere om en ekstra gang før dere gjør det. En bergensk rapper laget en sang for noen år siden med et refreng som gikk sånn som dette : "Min sang `e dedikert // til de som hadde en venn, eller nåkken de var glad i som de aldri ser igjen// min sang e dedikert til de som har fått lære // kordan det e å miste en av sine kjære" Vil dermed bare si at mine tanker i kveld går til venner og familie av den avdøde. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) synd å høre slikt men offor i svartegranskauen sniffer man lightergass? Endret 19. februar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Billig rusmiddel enkelt og greit.... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Billig rusmiddel enkelt og greit.... da er man desperat til de så grader... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 desperat til de grader? kan du utdype det? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Du skal visstnok få en kortvarig men vill rus til en billig sum, for de som liker det, hva er så desperat med det? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 desperat til de grader? kan du utdype det? hallo!? ruse seg på ligthergass... det sier seg selv Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Slik går det når man er ung og ønsker å ruse seg. Jeg lurer på hvor mange flere som skal dø før ungene fatter at det kanskje ikke er så 'qlt' likevel. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Å ruse seg er bare idiotisk. Føler med alle som kjente vedkommende. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Du er jo j*vlig dum om du sniffer lightergass. Da jeg var 8år gammel visste jeg at det kunne være livsfarlig. Jeg hadde heller knasket masse ecstasy fremfor å sniffe lightergass (ikke at jeg har planer om det). Endret 19. februar 2004 av lodott Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Trist, nei. Oppvekker for drittunger i det ganske land, ja. Sorry, men jeg klarer ikke å finne den minste skvett av sympati. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg syntes dere skal være veldig forsiktig med hva dere sier. Hvorfor man ruser seg er en svært personlig sak, og i tillegg når en 16 år gammel gutt er død etter å ha gjort det gjør dette til at man bør tenkte gjennom hva man sier i respekt av både den avdøde og pårørende. lodott - hva i alle dager får deg til å tro at ecstasy er mindre farlig enn lightergass? Dette er første gang man har kunnet konkludere med at døden kom som direkte følge av lightergass. Hvis du leser litt statistikker så kommer du til å få deg et sjokk når det gjelder ecstasy. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg for min del synes det er tragisk (omtrent) samme hvem som dør og hvorfor Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg syntes dere skal være veldig forsiktig med hva dere sier. Hvorfor man ruser seg er en svært personlig sak, og i tillegg når en 16 år gammel gutt er død etter å ha gjort det gjør dette til at man bør tenkte gjennom hva man sier i respekt av både den avdøde og pårørende. lodott - hva i alle dager får deg til å tro at ecstasy er mindre farlig enn lightergass? Dette er første gang man har kunnet konkludere med at døden kom som direkte følge av lightergass. Hvis du leser litt statistikker så kommer du til å få deg et sjokk når det gjelder ecstasy. det har jeg litt tungt for å tro.. når det lenge har vært kjent at det er dødelig å sniffe lightergass, hvordan kan da dette være første kjente tilfelle hvor det er direkte sammenheng? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) lodott - hva i alle dager får deg til å tro at ecstasy er mindre farlig enn lightergass? Dette er første gang man har kunnet konkludere med at døden kom som direkte følge av lightergass. Hvis du leser litt statistikker så kommer du til å få deg et sjokk når det gjelder ecstasy. Det er faktisk ikke mange i Norge som har dødd av ecstasy, men det er mange som har dødd av å sniffe lightergass. Om jeg husker rett så er det bare et par år siden Norge fikk sitt første ecstasydødsfall. Hvis man i tillegg tenker på utbredelsen så er det vel liten tvil om at ecstasy er mest utbredt. Så da er det bare å trekke konklusjoner.. Det du kommer med er bare ubegrunnet pjatt.. Endret 19. februar 2004 av lodott Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Føler med de som kjente vedkommende Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Trist sak dette her. Har ei veninne som sniffa lightergass for 6-7 år siden. Hun har sittet lam i rullestol siden. Føler med familie og venner. Lenke til kommentar
ingolf Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Det er tragisk dette. Synes synd på de pårørende. Jeg bor i nærheten så jeg er litt overrasket over dette. Trodde folk faktisk visste at det ikke var så lurt å stappe nesen ned i en ligther EDIT: "Drittslenging" Endret 20. februar 2004 av ingolf Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Mine tanker går til de pårørende Endret 20. februar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 lodott - hva i alle dager får deg til å tro at ecstasy er mindre farlig enn lightergass? Dette er første gang man har kunnet konkludere med at døden kom som direkte følge av lightergass. Hvis du leser litt statistikker så kommer du til å få deg et sjokk når det gjelder ecstasy. Det er faktisk ikke mange i Norge som har dødd av ecstasy, men det er mange som har dødd av å sniffe lightergass. Om jeg husker rett så er det bare et par år siden Norge fikk sitt første ecstasydødsfall. Hvis man i tillegg tenker på utbredelsen så er det vel liten tvil om at ecstasy er mest utbredt. Så da er det bare å trekke konklusjoner.. Det du kommer med er bare ubegrunnet pjatt.. Du har vel ikke talla på alle som har blitt paranoid, får halusinasjoner og er blitt psykisk syk av extacy også vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg