Senshi Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Kanskje litt feilposting dette her, men håper noen har peil.... Sånne runde saker som er uten musen slik at den skal gli bedre. Hvor får man tak i slike? Jeg har mistet et par stykk under musen, noe som resulterer i alt jeg får veldig hakkete og ukontrollerte bevegelser under spilling Noen som vet hvor jeg kan bestille slike? Hva kalles de? Skatepads? Glidepads? Håper på svar! Mvh Senshi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Mouse Skatez Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Kanskje litt feilposting dette her, men håper noen har peil.... Sånne runde saker som er uten musen slik at den skal gli bedre. Hvor får man tak i slike? Jeg har mistet et par stykk under musen, noe som resulterer i alt jeg får veldig hakkete og ukontrollerte bevegelser under spilling Noen som vet hvor jeg kan bestille slike? Hva kalles de? Skatepads? Glidepads? Håper på svar! Mvh Senshi "Cencored" ... EDIT: Du må da tåler LITT humor..... Endret 19. februar 2004 av Vaio Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Advarsel er utdelt for siste post. Vennligst hold dere for gode til å komme med slike kommentarer Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hvordan funker Mouse Skatez??? er det noe man limer på undersiden av musa eller??? for meg så ser det ut som en slags tape, er det det? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Mouse skatez og Icemat Padsurfers er begge gode alternativer, selv om jeg personlig foretrekker skatez. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hvordan funker Mouse Skatez??? er det noe man limer på undersiden av musa eller??? for meg så ser det ut som en slags tape, er det det? Ja det er små teipbitter man teiper på men de har en meget glatt overfalte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå