Ducky Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Har tenkt å bestille pc ganske snart og jeg ser at databutikken er best på pris... Men e d lurt å bestille der ifra... har de god kunde service og sånt? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
TJ Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det er veldig blandetemeninger om databutikken. Personlig så har jeg bare gode erfaringer derfra. Skjekk ut webshopguiden Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Har hatt forferdelig(e) opplevelser med databutikken! Prisen, levering og sånt er kjempe bra, men når jeg skulle returnere no, så måtte jeg vente flere dager for å få svar på retur, etter den var sendt, så fikk jeg ALDRI svar på e-mails + at jeg måtte vente 4mnd før jeg fikk ny! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Eneste jeg kan si om databutikken er deres upåklagelige priser, men jeg har også hørt at de har god service Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Eneste jeg kan si om databutikken er deres upåklagelige priser, men jeg har også hørt at de har god service håper det var ironisk ment. Har lest her på forumet og webshop guiden og har nesten lest ingen skrive noe bra om databutikken.com utenom prisene. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Etter at de åpnet det nye service og support senteret i Norge har jeg ikke sett ett eneste negativt ord om de, men faktisk heller to positive kommentarer Om det er tilfeldig vet jeg ikke, men jeg har i alle fall ikke hatt problemer med de, og kommer til å handle der igjen Endret 19. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hører all si de er så billige, men hva regner man som billig? 10kr eller tusenvis av kroner under andre? Synes prisen var ganske jevn med andre webshops. At de er svenske er vel også et lite minus, har vi ikke nok grensehandel Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det varierer veldig på pris. Noen komponenter er en tier billiger, andre er en tier dyrere og endel er mer enn en tier billiger. Det er ikke sikkert du sparer så mye, og da er jeg enig i at man like greit kan betale ti kroner mer for å få varen fortere fra en norsk webshop, men i endel tilfeller er det faktisk penger å hente. Jeg samler ofte opp lister på tre-fire ting, og sparer dermed godt over frakteløpet, og da er jeg happy Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 på en ting er databutikken meget god: pc-bygger. den er etter min mening overlegen f.eks korplett sin da komplett har valgt å ekskludere de billigste produktene i nesten alle kategorier noe somgjør pc-byggeren deres unødig mye dyrere. ofte kommer de billigste produktene fra kjente merker som asus, aopen, msi etc.og da mener jeg de fortjener sin plass i pc-byggeren. synes det er litt kynisk av komplett. databutikken har også enkelte andre merker som er meget bra som få andre pcbutikker har. eks er liteon 411 dvd-brenner som er en veldig bra brenner til en bra pris (900,-, brenner cdr på 40x), og his-skjermkort som er blant de rimeligste ati-kortene. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Gatabutikken er ett gjeng av tyver med NULL service. Dette er sån amerikansk svindl opplegg, alt ser normalt ut på utsiden etc. men det eneste som går greit er dem at ta imot betaling fra deg, alt annet er trøbbel. Simon Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har kjøpt utstyr for ca 50.000kr på en periode over 2 år(ikke bare til meg). Har bare gode erfaringer. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Templar:(ironi) skriv litt mindre saklig da!(ironi) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har bestilt derifra engang før, bestilte et skjermkort, jeg var da veldig skeptisk for jeg hadde hørt at mange har klagd på leveringstid, feil/defekt vare. Men jeg tok sjansen. Og jeg fikk kortet mitt etter 5dager. Syntes det tok litt tid men jeg fikk det. Og de har fine priser der. Men jeg holder meg til komplett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 for mange innen nærmiljøet har opplevd problemer med databutikken, spesielt rundt dette med retur o.l. etter min mening er det noe av det viktigste innen handelen, kundeservice, hvis den svikter så føler jeg grunnlaget for butikken er på gyngende grunn. for man kan uten problemer godta at en nettbutikk bruker litt lang tid på å få sendt pakken, men jeg føler ikke man kan godta at en nettbutikk gjør seg utrolig vanskelig på alt av returer. greit nok, databutikken har kanskje løst litt av problemet med returer, men jeg ser fortsatt på dem som en svindlerbutikk, spesielt etter det stuntet med å leke med minneprisene for å tiltrekke seg kunder, for så i etterkant å gi ut falsk informasjon rundt dette til de som har bestilt. jeg vil heller betale noen kroner ekstra (som oftest blir det billigere) for å handle i en nettbutikk som er ypperlig på kundeservicen samt at de faktisk strekker seg litt ekstra i noen tilfeller, enn å handle i en nettbutikk som gjør at man kanskje sparer 200kr men som gjør at man står på gyngende grunn hvis man må sende noe i retur. jeg har lest for mange tilfeller (seriøse tilfeller) hvor personer har opplevd at det tar evigheter når man skal få pengene tilbake, når noe sendes inn til reperasjon. jeg holder meg til 2 nettbutikker, hwb.no og mpx.no. shop safe. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har returnert skjermkort 3 ganger, og skal returnere mitt GeForce FX 5600XT som jeg nettopp fikk tilbake. (manglet Video-Inn). Alle gangene har leveringen foregått raskt og fint. Bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå