IntelAmdAti Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg går om kort tid til anskaffelse av ett nytt spill (skal bytte ett som ikke virker). Men, jeg vet ikke hva jeg skal bytte i, det er omtrent bare kjedelige spill i butikkene nå. Jeg tenker å bytte i Rise of Nations eller Timecrisis3. TC3 har jeg ikke prøvd, så jeg vet ikke om det er bra, og jeg vet ikke om RON vil virke på min maskin. http://www.home.no/evilsnowman/rise%20of%2...feilmelding.jpg - Jeg får sånn feilmelding på pcen. (okei, jeg innrømmer at det er en piratkopi som ikke virker der, men piratkopien funker fint på alle andre pcen jeg har testet den på). Jeg har lyst til å bytte i RON men vet ikke om det vil funke på pcen. Er det noen som vet hvordan jeg kan få fikset det isåfall? Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Mange piratkopier som ikke vil virke på en PC... Hva er spec på PC`n din? Går helt greit på en P3 600 m 512Mb RAM, så burde ikke være no stress.. KJEMPE spill er det iallfall!! Anbefaller det på det sterkeste Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hva har skjedd med å sjekke på pakken der det står minimum og anbefalte specs Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Specsene mine står i profilen. Jeg vet spillet er gøy, det er derfor jeg vil ha det :S Jeg har ikke sett på pakken etter specs, men jeg vet spillet funker på p3 733mhz gf2pro og bærbar 2,4ghz med mobility 7500 gfx kort og da tror jeg pcen min oppfyller eventuelle krav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå