IntelAmdAti Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har kjøpt joystick og ser etter noen bra flightspill. Battlefield er greit nok, men det er kjedelig å stå i kø hele tiden så er flyene svake. Jeg liker spill som incoming, freespace 2 og battlefield, kan noen anbefale noen spill? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Star Wars: X-Wing Alliance. Litt gammelt, men er fortsatt et av de beste spillene bygget på Star Wars lisensen, med unntak av KOTOR og Jedi Knight/Academy serien. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 De beste joystick spillene er Il-2 og midnight club 2 Lenke til kommentar
Supradog Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 De beste joystick spillene er Il-2 og midnight club 2 Jau, hvis du ikke har gamepad så er joystick en klar forbedring til tastatur i bilspill. NFS:U er bra med joystick. Lock On: Modern air combat er grei hvis du vil ha litt mer simulator flyspill. Når det gjelder andre ting enn bilspill/flyspill så er Mechwarrior serien og andre lignende spill veldig bra med joystick, spesiellt hvis du har en med tre akser(kan vri stikka til sidene, brukes til torsotwist på mechene) og throttle. Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg synes nå da flight simulator 2002/2003/2004 og mange andre fly spill. Har ikke prøvd å kjøre bil spill med en joystick, men jeg synes det høres håpeløst ut. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det desidert beste krigs fly simulatoren for tiden er Lock On - Modern air combat. (alt etter min mening selvfølgelig ) sjekk ut: www.lo-mac.com Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg for min del kjøpte meg joystick etter å ha testet Comanche 4. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvis du vil fly, så er vel Flightsim 2004 og LockOn gode alternativer. Selv om LockOn har visse problemer med å binde de forskjellige kontrollene til stikka. Tror det ble bedre etter at de kom med patchen. Hvis du setter sideroret til stikka, ja da lever flyet sin egen lille verden. Helt umulig å fly rett. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Combat Flight Sim 3 fra Microsoft er helt topp med joystick! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå