dim3 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 jeg har et problem med pcen min.. så fort jeg bruker lydkortet så tar det ca 2min så begynner lydkortet og lage RARE høyfrekvente lyder og pcen henger seg.. og da er det bare å reboote.. ganske kjipt.. så håper noen vet hva som kan være feil Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 driverene generelt er helt skakke i sveiva! mitt audigy 2 gir bare lyd på 2 av 5 høytalere! prøv og få tak i orginale drivere fra cd og ikke de fra creative.com btw: maskin-spec er ikke lov i signatur lenger....moderator vil fjerne de før eller siden, like greit at du gjør det btw: bumping gjør at tråden blir stengt! Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 altså uansett hvilke drivere jeg bruker så føkker det.. det er så sinnsykt kjipt Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Er vel bedre å bumpe en tråd etter to uker uten svar framfor å starte nytt tema om det samme. Kan jo være der er noe gale med kortet ditt. Du kan jo eventuelt teste det i en anne pc og se om samme problem kommer da. Finner hvertfall ut om det er kortet eller maskinen din det er noe gale med da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå