Ekorre Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Må jo huske at det er ett par milliarder asiater der nede også da. har jo litt å si. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Må jo huske at det er ett par milliarder asiater der nede også da. har jo litt å si. jepp, men det er i størst grad snakk om japanere og de er det ikke så veldig mange av? rundt en 130 millioner. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 skulle kjørt super pi på den... Vedder PC-en min på at han har kjørt SuperPI på den. Det er tross alt den eneste benchmarken japanere flest (ekstrem-overklokkerne altså) bryr seg om.. Svarte, 1M-rankingen er fortsatt nede Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Syntes jeg hørte eller leste en plass at Asiatere er det smarteste folkeslaget i verden, faktisk! Det er utrolig hva de finner på! bare se her! at Asiatere er ganske oppfinnsome og smarte kan godt stemme. Skjekk mod-en og se selv kjedelig om disken ryker på den der Lenke til kommentar
Soho Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 om de er det smarteste folkeslaget i verden kan vel diskuteres. Men Asiater er kjent for å være grundige, ligger i kulturen. Dermed leser de mye også osv. Når det gjelder koreanere og søvn så går vel det på at starcraft er nasjonalsporten der borte enda. Dvs de sover nok ikke mye i løpet av en natt hvis de har samme "spillemønster" som oss andre geeks Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ganske bra overklokking vil jeg si.. ratingen på amden cpuen blir vel xp6000 eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå