Gef Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Kanskje noen har sett denne, men jeg poster den allikevel! http://www.vr-zone.com/ocdb/data.php?id=40...el_or_amd=intel Kun 2 dager gammel! Dette må vel være ny verdensrekord? Lurer på akkurat hvorfor Japaneserne er så voldsomme på akkurat dette med å nå høye MHz'er...hmm...? Sykt er det Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 skulle kjørt super pi på den... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 skulle kjørt super pi på den... hadde sikkert klart 25-27s 1M calc avhengig av rammen da selvfølgelig! Macci klarte jo 28s med 3.0C@5GHz Hvorfor er det egentlig Japanerne som har visse rekorder i slike ting som dette? har de mye fritid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hvorfor er det egentlig Japanerne som har visse rekorder i slike ting som dette? har de mye fritid? Mye penger og syk elektronikk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Japanere har alltid vore størst på slik teknologi og elektronikk Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 skulle kjørt super pi på den... hadde sikkert klart 25-27s 1M calc avhengig av rammen da selvfølgelig! Macci klarte jo 28s med 3.0C@5GHz Hvorfor er det egentlig Japanerne som har visse rekorder i slike ting som dette? har de mye fritid? nå kan ikke jeg snakke for japanere, men jeg har vært i sør-korea og kan si at PC er veldig stort der nede. Masse case-mods,klokking osv, men det utrolige er at de ikke har så mye fritid, en vanlig arbeidsdag kan gjerne vare en nesten 12 timer. Alikevel klarer de å presse inn pc osv mellom arbeidet og sovinga. En vanlig butikk har ofte døgnåpent og gjennomsnitts søvn for en ung koreaner er gjerne ikke mer en 3-4 timer. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 gjennomsnitts søvn for en ung koreaner er gjerne ikke mer en 3-4 timer. Stakkars, ikke rart de er så små og spinkle... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 gjennomsnitts søvn for en ung koreaner er gjerne ikke mer en 3-4 timer. Stakkars, ikke rart de er så små og spinkle... pøø bare du som er lat Nei dette indikere bare at NORGE er et bondeland i forhold til asiatiske verden nå det gjelder elektronic. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 gjennomsnitts søvn for en ung koreaner er gjerne ikke mer en 3-4 timer. Stakkars, ikke rart de er så små og spinkle... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 QUOTE (Playmofetish @ 19/02/2004 : 17:38) QUOTE (jokki @ 19/02/2004 : 16:42) gjennomsnitts søvn for en ung koreaner er gjerne ikke mer en 3-4 timer. Stakkars, ikke rart de er så små og spinkle... pss... det går ikke an! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 gjennomsnitts søvn for en ung koreaner er gjerne ikke mer en 3-4 timer. Stakkars, ikke rart de er så små og spinkle... kom og si det til onkelen min du ....... han har sort belte i teakwon-do og hadde banka dritten ut av deg hvis han ville Lenke til kommentar
magneto Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 faren min er sterkere en din så. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 jaja, tar den tilbake, vil absolutt ikke ha noen beskyldninger mot meg, bare en uskyldig liten spøk. Men on-topic: De gutta hadde brukt PC3500 Ram da, og kjørt 6:5 på cpu:RAm eller no, right? Kan det være en flaskehals i ekstremOC? Kunne de pressa enda litt til med PC4000 eller PC4200 RAM?? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 jaja, tar den tilbake, vil absolutt ikke ha noen beskyldninger mot meg, bare en uskyldig liten spøk. Men on-topic: De gutta hadde brukt PC3500 Ram da, og kjørt 6:5 på cpu:RAm eller no, right? Kan det være en flaskehals i ekstremOC? Kunne de pressa enda litt til med PC4000 eller PC4200 RAM?? det var ment som en spøk fra min side også ingen grunn til å tro jeg beskylder deg for noe De fleste fra asia ser små og spinkle, men en del er faktisk veldig sterke. All aampsport kommer fra asia Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Syntes jeg hørte eller leste en plass at Asiatere er det smarteste folkeslaget i verden, faktisk! Det er utrolig hva de finner på! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Syntes jeg hørte eller leste en plass at Asiatere er det smarteste folkeslaget i verden, faktisk! Det er utrolig hva de finner på! Tusen takk , Tusen takk Du trengte da ikke å si det så høyt da Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Syntes jeg hørte eller leste en plass at Asiatere er det smarteste folkeslaget i verden, faktisk! Det er utrolig hva de finner på! bare se her! at Asiatere er ganske oppfinnsome og smarte kan godt stemme. Skjekk mod-en og se selv Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Syntes jeg hørte eller leste en plass at Asiatere er det smarteste folkeslaget i verden, faktisk! Det er utrolig hva de finner på! De er i allefall skikkelige hard-core geeks de som er det.. (De er jo vant til lange dager og hardt arbeid så hvorfor ikke gjøre ting grundig på hobbyrommet også?) Her hjemme sitter vi i joggebukser og momser potetgull og cola, chatter litt i "søppel" på forumet og det er få som gidder å gjøre noe særlig mer enn det de får kjøpt av ferdig-ting hos microplex eller bare kopiere enkle ting som andre på nettet har gjort. I Japan sitter nerdene å finleser elektronikk-bøker og specs på mosfet's osv. for å kunne tyne de maksimalt, sammen med spesial-lagde kobberkjølere beregnet for flytende nitrogen osv.. Så ivrig er det vel få eller ingen her på forumet som er. Edit: Jeg så litt mer på den linken go så at de hadde fått en Athlon XP (Tbred-B) opp i 3,1GHz. .. Lurer på hva de kunne klart med en barton eller Athlon64 .. Endret 19. februar 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Edit: Jeg så litt mer på den linken go så at de hadde fått en Athlon XP (Tbred-B) opp i 3,1GHz. .. Lurer på hva de kunne klart med en barton eller Athlon64 .. hvor hvor ? finner ingenting. Hva med en liten dash URL? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Vi har jo denne da: By Memesama From Japan - Athlon XP 3000+ (2.17Ghz) Barton - EP-8RDA BIOS - Kingston KHX3500 256MB ×2 - Vcore2.27V - Vio3.72V - Vddr 3.17V - Vdd2.24V - LN2 Cooling - Windows XP SP1 Dette er nok verdensrekorden for Barton. Hentet her ifra Endret 19. februar 2004 av Gef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå