Gromle Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hei. Har ett litt rart problem med 3650'en. Når det ringer fra telefonnr. som jeg har lagret i det siste, så kommer ikke navnet til personen opp, kun nr det ringes fra. Hvorfor det? Har lagret rett telefonnr, og de ringer IKKE med skjult nr. Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Har hendt med meg, men det er bare noen textmeldinger jeg har fått hvor det bare står nummer og ikke navnet som jeg har lagret... Har 3650 jeg oxo... Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 viss du har lagret samme nummer på flere personer vil det kun komme opp nummer når du får meldig eller når han/hun ringer deg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 viss du har lagret samme nummer på flere personer vil det kun komme opp nummer når du får meldig eller når han/hun ringer deg. hAr ikke gjort det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå