Gå til innhold

Hundeskyting i Kosovo

Anbefalte innlegg

att dem skyter vilde hunder er helt greit for meg, men litt drøt med ei som står i band det synes jeg og. men å begynne å blande inn att dyra lider osv er litt for dumt, etter hva jeg kan se på filmen så dør dyra temmelig momentant for å si det sånn. Er ikke akkurat no værre enn att man jakter på elg å andre dyr, hender jo att de skateskytes også å lider litt før de dør, men det er noe en må regne med rett å slett, å blir det ikke jakta på vil nok naturens gang bli sterkt endret noen stedet, å jeg tipper att vildhunder også har en viss innflytelse på andre villdyr der nede også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde jeg vert der og sett mine med soldater gjøre det der, hadde jeg seriøst trukket våpen på dem, hvis de ikke hadde slutta, hadde jeg også seriøst tenkt på å trekke av.

Jaha? Så du ville altså heller ha drept dine medsoldater?

:thumbdown:

ja det ville jeg, hunder er mye bedre dyr en mennesker,

pluss at hvis de er så sadistiske som de på filmen, ville det ikke være noe serlig problem....

mennesker som er dyre plagere fortjener ikke å leve, jeg ser på dyreplageri som like ille som pedofili og voldtekt

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
hadde jeg vert der og sett mine med soldater gjøre det der, hadde jeg seriøst trukket våpen på dem, hvis de ikke hadde slutta, hadde jeg også seriøst tenkt på å trekke av.

Jaha? Så du ville altså heller ha drept dine medsoldater?

:thumbdown:

ja det ville jeg, hunder er mye bedre dyr en mennesker,

pluss at hvis de er så sadistiske som de på filmen, ville det ikke være noe serlig problem....

mennesker som er dyre plagere fortjener ikke å leve, jeg ser på dyreplageri som like ille som pedofile og og voldtekt

Psykiatrien neste...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...