Gå til innhold

Hundeskyting i Kosovo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk dør hver dag, og med en gang noen dreper en voffelovs eller en pusekatt så kommer de på TV?

Dyr dør også i fleng hver dag, men med en gang det er et koozedyr skal noen bry seg? Soldatene fikk i oppdrag av lokalbefolkningen å kvitte seg med de mange løshundene, siden det gikk ut over mennesker. Soldatene hadde det litt gøy på oppdrag, men du har det ikke mer morsomt enn det du lager det til selv.

Når man begynner å fremstille drap av dyr som om det nesten skulle være mennesker kjenner jeg at spya kommer. Dyr kan erstattes.

Lenke til kommentar

Synes hele saken er litt "oppblåst", men mener likevel at det er litt drøyt å skyte dyr (som ikke utgjør noen trussel) for moroskyld.

Nei, man har ikke mer morsomt enn det man lager det selv, men det finnes nå masse annet å finne på når man er i militæret (uten at jeg skal gå noe videre inn på det).

Lenke til kommentar

Golfbag, er stort sett enig. Jeg har allerede skrevet ett innlegg ang. dette i ett annet forum og skal ikke skrive så voldsomt mye her, men, en hund i bånd gjør saken litt annerledes.. De andre hundene er det vel bra de plaffet ned, men når det er en hund i bånd som blir skutt så er det mulig denne har en eier f.eks.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare å erstatte ett dyr du er glad i da din sopp... Hvis du hadde en hund du var veldig glad i, da hadde du ikke gått til dyresjappa neste dag å sagt at "døh, bikkja mi ble plæffa ned, je må ha ei nye ei je..."

Og hvis du mener det er du en meget skadet gutt\mann\jente\kvinne...

Lenke til kommentar
Det er ikke bare å erstatte ett dyr du er glad i da din sopp... Hvis du hadde en hund du var veldig glad i, da hadde du ikke gått til dyresjappa neste dag å sagt at "døh, bikkja mi ble plæffa ned, je må ha ei nye ei je..."

Og hvis du mener det er du en meget skadet gutt\mann\jente\kvinne...

Selvfølgelig mener jeg det... om to-tre dager har du en hund du er like glad i. Jeg tror det er du som er syk.

Lenke til kommentar
hadde jeg vert der og sett mine med soldater gjøre det der, hadde jeg seriøst trukket våpen på dem, hvis de ikke hadde slutta, hadde jeg også seriøst tenkt på å trekke av.

Hvor useriøs går det ann å bli, din uttalelse vitner ikke akkurat om modenhet. :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...