Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

For Whom The Bells Tolls, Metallica

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får qoute meg selv...

I teksten som følger med så står det HE

Siden du ikke fikk med deg det så tviler jeg litt om du har lest alt som står i denne posten. Det startet med at jeg fikk x antall pm om at jeg hadde skrevet feil, siden jeg skrev he og ikke you. Og jeg gidder ikke å skrive hele forklaringen om igjen. Det er så og si å bare lese fra første posten.

Lenke til kommentar
Jeg får qoute meg selv...

I teksten som følger med så står det HE

Siden du ikke fikk med deg det så tviler jeg litt om du har lest alt som står i denne posten. Det startet med at jeg fikk x antall pm om at jeg hadde skrevet feil, siden jeg skrev he og ikke you. Og jeg gidder ikke å skrive hele forklaringen om igjen. Det er så og si å bare lese fra første posten.

Beklager det har gått meg hus forbi...men las igjennom heile tråden.. :blush:

*mumle noke om en dårlig dyslektisk unnskyldning*

Lenke til kommentar

"Take a look to the sky just before you die

It is the last time he will"

Hører det veldig godt på live shit hvis du har den

Edit: Har dere Cunning Stunts DVDen så sett på teksting og se hva som står

Fremdeles ikke overbevist kan jeg kotakte representanter for metallica og bevise dette

Endret av Zyrex_
Lenke til kommentar
Take a look to the sky just before you die, it's the last time he will høres jo ut som det var en liten 3. klassing som ikke kan ordentlig engelsk enda.

Tja, hørte på sangen nå, og de sier he 100% sikkert. Men om de høres ut som 3. klassinger som ikke kan ordentlig engelsk enda er jeg ikke så sikker på... ;)

Edit: Hørte et liveopptak som het Metallica live with Kid Rock & Sevendust. Der sa de "you" istedetfor "he"...

Endret av jonpet55
Lenke til kommentar

Nå har jeg hørt gjennom en god del liveopptak og botlegs. Jeg mener han synger begge deler, både he og you.

På følgende opptakene mener jeg han synger: "take a look to the sky just before you die, it's the last time you will"

Cape Girardeau, MO '86

Damaged justice

Dying time is here

Live At The Fillmore....(2003-05-22)

Argentinian Garage

På de resterende opptakene mener jeg han synger "...it's the last time he will"

Fan club 2001

Live at Roskilde on P3 2003-06-26

Millenium Nights

Satan sort them

Soul, South Korea

Oslo 1988

Live In Gothenburg

Live shit

Loaded (Oslo 96)

Det kan godt være jeg tar feil, det er ofte veldig vanskelig å høre på liveopptak.

Endret av Peterman
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...