Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

For Whom The Bells Tolls, Metallica

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

greit greit, jeg skjønner poenget deres med hvordan det kan være HE. Uansett synes jeg You høres mye grommere ut, og at de heller burde valgt det. Forøvrig står det suffered wounds, test their pride i bookleten, men Metallica fans har kommet fram til at både live og på albumet synger han stiffened wounds, test their pride. Startet en liten debatt på metallicaforumet om dette, og de fleste sa at han synger you live, men he på albumet http://www.metallicabb.com/forum/viewtopic...1764&highlight=

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror dette kommer veldig ann på vilken side du går inn på. På www.metallica.com så står det he, i bookletten står det he. På mange andre sider står det you. Men det kommer vel litt ann på øret som hører også, jeg hører at han synger he.

Lenke til kommentar

det varierer hva han synger.. mener å ha hørt begge deler... spesielt live tror jeg det er variasjoner i teksten her..

men du kan tolke det dithen at det er en oppfordring, "Take a look to the sky just before you die!" men så fortsetter man i fortellermodus.. its the last time he will..

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, er det så viktig da?

smoke.gif

Lenke til kommentar
jeg har cunning stunts dvden, der de bl.a. framfører bellz, hvis du tar på subtitles så står det you. Jeg synes you høres mest riktig ut

Riktig at det står you, har den dvd'en selv. Men han synger he

Lenke til kommentar
jeg har cunning stunts dvden, der de bl.a. framfører bellz, hvis du tar på subtitles så står det you. Jeg synes you høres mest riktig ut

Riktig at det står you, har den dvd'en selv. Men han synger he

nja, jeg synes synger he/you litt rart, han legger litt press og vreng på ordet, men dunno

Lenke til kommentar

sorry at jeg bumper denne, men jeg tror jeg har funnet svaret. Han synger HE. Dette har jeg funnet ut fordi sangen er basert på en novelle av hemingway, og den scenen i boka sangen er basert på, handler om fem menn som blir truffet av et luftangrep på en haug.

Make his fight on the hill in the early day

Men of five, still alive through the raging glow

Gone insane from the pain that they surely know

He refererer da til en av mennene, en amerikansk soldat som slåss mot de spanske fascistene

Lenke til kommentar

det er defentilig HE han synger i sangen på albumet da

og det at det skal vere gramatisk riktig er jo ikke akurat et must i en sang da vell .

og siden dere sier at mannen ikke kan skrive kan jeg vell legge til at han heller ikke kan/kunne noter

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
sorry at jeg bumper denne, men jeg tror jeg har funnet svaret. Han synger HE. Dette har jeg funnet ut fordi sangen er basert på en novelle av hemingway, og den scenen i boka sangen er basert på, handler om fem menn som blir truffet av et luftangrep på en haug.

Make his fight on the hill in the early day

Men of five, still alive through the raging glow

Gone insane from the pain that they surely know

He refererer da til en av mennene, en amerikansk soldat som slåss mot de spanske fascistene

Det finnes og en film med handling i andre verdenskrig rundt juletider som passer ganske bra til den sangen. (og er lagd før filmen) hugser ikke hva den heter men syns ikke det var et godt nok argument. Bare fordi Jamez er inspiret av en novelle så har han skrivd ordrett fra den.

Men mener og ar han synger he.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...