nander Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har nå slitt med å komme på diverse trådløse nettverk ved bruk av det programmet som følger med Windows XP. Det eneste som nyttet var å skru den av og på. finnes det et eget program for å styre trådløse netverk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har nå slitt med å komme på diverse trådløse nettverk ved bruk av det programmet som følger med Windows XP. Det eneste som nyttet var å skru den av og på. finnes det et eget program for å styre trådløse netverk? Fikk du ikke med på driver-cd? Lenke til kommentar
nander Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Driver til hva da? Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Driver til hva da? wlanG.exe på whitebox sine driver sider... der er det et eget prog.. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 På driver-CD'en lå det med et program som kan styre nettverk. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Forresten, så bruker jeg Windows sitt opplegg, og synes det gjør jobben fint. Men, smak og behag. Sys-admin på skola mi sa til og med at han hadde lest noe om at Windows sitt nettverks"program" var bedre enn "third party programs"... Mulig det er feil men. Lenke til kommentar
siggs Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har nå slitt med å komme på diverse trådløse nettverk ved bruk av det programmet som følger med Windows XP. Det eneste som nyttet var å skru den av og på. finnes det et eget program for å styre trådløse netverk? Boing, et prog. du henter på download.com, funker fint for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå