baRs Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har liste over artikler og bruker denne for å få en mouseover effekt: <tr onMouseOver=\"this.style.backgroundColor='#ffffff';\" onMouseOut=\"this.style.backgroundColor='#E5F3F6';\"> Kan "onMouseOut" settes til gjennomsiktig? slik at jeg ikke trenger å sette inn en farge, men at den går over til å ikke ha noen farge? (ødelegger for et bakgrunnsbilde) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 du kan jo prøve å sette 'transparent' i stedet for '#000000' Ellers; hørt om Javascript-delen av forumet?? den fins faktisk.... Lenke til kommentar
baRs Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 du kan jo prøve å sette 'transparent' i stedet for '#000000'Ellers; hørt om Javascript-delen av forumet?? den fins faktisk.... oi, tenkte meg ikke om.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 tenkte deg ikke om..? Såvidt jeg så hadde du en tråd i javascript delen og Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 tenkte deg ikke om..? Såvidt jeg så hadde du en tråd i javascript delen og Den kom etter denne Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 etter han hadde fått svar da eller? Samma forresten. Orker ikke leke politi idag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå