Eulogy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Likte ikke helt den oransje pluggen. Minner meg om en annen mobil, men jeg kommer ikke på hvilken akkurat nå. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Synes den var stilig i helhet. Håper den får blåtann.. Endret 19. februar 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Noen som har lyst til å tippe prisen da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Noen som har lyst til å tippe prisen da? 3-4 tusen er vel logisk? Fint kamera, fin skjerm osv bør gi den en pris på litt under 3 tusen.. det at den er ekstra robust og slikt bør vel kanskje gi den pris på litt over 3 tusen.. bare tenkning fra min side, har ikke lest noe som bekrefter dette... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 samsung klappene kanskje ja... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 noen som hvet om denne kommer? så jo litt gøyal ut da Lenke til kommentar
Errae Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hehe,- denne mobilen ser ut som en GPS ;D Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Synes knappene så litt små ut jeg. Men ellers savner jeg en nyere telefon som tåler litt støv, sprut og støt og som ikke er Nokia. Mange av dagens nye telefoner tåler jammen ikke mye . Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 noen som hvet om denne kommer?så jo litt gøyal ut da Det der er en Nokia? Leste om det på esato. Skulle visst ha mega pixel kamera osv. Men bare rykter vettu. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 her et et redigert bilde av nokiaen så man ser tasteoppsettet litt bedre.. utifra tastene ser det ut til å være en ny S60 mobil. url til bildet.. fikk ikke lagt inn direkte siden jeg ikke har opera her og da ikke får bilde-urlen Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Billedet af M65 er taget skråt oppefra og ydermere noget sløret, så jeg tror ikke, man får noget særlig præcist indtryk af, hvordan telefonen ser ud. Den er sikkert noget kønnere in real life. Men ingen tvivl om at vand- og stødsikkerheden går ud over designet. Man er nødt til at vælge: Vil man ha' en telefon, der ser tjekket ud - eller vil man ha' en telefon, der kan tåle at blive kørt over af en lastbil? For håndværkere o. lign. vil en telefon som M65 sikkert være sagen. Edit: Jeg kom til at skrive M55. Endret 20. februar 2004 av Heiberg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) den der nokiaen hadde mildtsagt sært tasteoppsett; men faktisk så er jeg optimistisk for den... tror d kan være et bra oppsett for enhånds skriving.. men får vente å se Vil man ha' en telefon, der ser tjekket ud - eller vil man ha' en telefon, der kan tåle at blive kørt over af en lastbil? lastebil? nå ja.. d var å dra til litt hardt.... m55 blir ødelagt ved å dette ut under en sykkel tur... (ja, på stein...) og m65 med gigant skjermen .. men M-serien tåler mere enn andre modeller da Endret 20. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Den aikoN'en var stygg.. Tastene så ikke helt bra ut _______ Post 500.. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Uh, den Nokiaen så ut som den var blitt vridd skikkelig... Sikkert noen frustrerte designere som var tomme for ideer, så de festet en "gammeldags" mobil og vrei alt de kunne.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 m55 blir ødelagt ved å dette ut under en sykkel tur... m55 er ikke ment å være robust. m35 - me45 - m65 (Siemens roter litt med modell-betegnelsene bare...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå