Gå til innhold

Need For Speed Underground

Anbefalte innlegg

Need for speed underground er alt for mye inspirert av Fast and the furious og 2 fast 2 furious...

+ At ATI har problemer med å kjøre det av å til...

Men Nfsu er et underholdene spill , noe som jeg delvis liker.:)

Men det er plenty med Bugs i spillet....

DRIFT er BEST :D:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NSFU er helt greit.

Er fryktlig plagsomt hvis du har skaffa deg en ledelse og de bare drar opp på siden din og noen ganger fra deg... Det verste er at trafikken er lagd for å skape problemer for deg og at datastyrtespillere kommer seg rundt en sving i stor fart!

Hvis noen lurer så er Eclipse den beste bilen :thumbs:

Lenke til kommentar
Som hva da? Jeg har heller aldri hatt noen problemer med mine to ATI kort i NFSU.

Ikke jeg heller. Jeg har spilt spillet med mitt gamle Radeon 9700 pro, som jeg måtte sende på service fordi DVI utgangen hadde tatt kvelden. I mellomtiden brukte jeg Radeon 8500 pro kortet til en venn av meg. Kortet jeg fikk igjen mot å betale mellomlegg er et Radeon 9800XT. Ingen av disse 3 ATI kortene hadde noen problemer med å kjøre NFSU, så jeg vil faktisk tro mye av disse problemene skyldes brukerfeil.

Lenke til kommentar

spilllet er greit det, men etter man har runnet det er det ikke noe skøy lengere :/

synes heller Grand Tourismo serien kunne komme til data

Edit:

Brukte Miata helt fram til 111 (tror jeg) da byttet jeg til Skyline og rundet spillet

Endret av Dimm
Lenke til kommentar

Etter at man har rundet det kan man jo kjøre online. Online modusen er ikke så ille som mange påstår. Jeg har kjørt online i flere måneder og selv om det skjer irriterende ting en gang iblant finner jeg det utrolig morsomt mesteparten av tiden. Det er ikke så mye juksing å se lengre etter de nyeste patchene, og de som gjør det kan man se om man bruker TJ's cheat detector. Det beste er å kjøre med folk man kjenner til så man slipper å kjøre med folk på modem og cheatere. Og om man passer på at host'n har litt rep points er det lite trolig at han kobler fra om han taper, da han vil tape mer poeng på det, enn en 3. eller 4. plass.

Lenke til kommentar

En ting: I intro`en når bilen blir stylet, så ser du at det blir satt inn et annlegg.. Men dette får du aldrig i spillet...

Det kommer også noen små filmer inni mellom noen av mission`ene. Problemet er at jeg syns det er altfor lite av de.. skulle vært flere av de....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...