Gå til innhold

Need For Speed Underground


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å begynne å NOSE i 4. gir er for sent.

 

Einaste du klarer å utrette då er å sprenge motoren din, fordi du får en heilt forjævlig fart... har hatt en rx-7 opp i 380 km/t *bang* :devil:

 

 

Då er det bedre å bruke NOSen din ifra 3. gir. (En skjønner då at perfect shifts ikkje er en heilt enkel sak å få til) Om en bruker NOS ifra 3. gir så får en større fart over heile dragen og sjøl om du som begynner å NOSE i 4. gir vil du aldri ta meg igjen. prøv _det_! :yes:

 

 

Men unike gears? ka du meina med det?

 

Dei her unike oppgraderingane du får til bilen iløpet av spelet? :dontgetit:

 

 

edit: skreiv 2. gir....meinte 3. gir

Ut fra det jeg har lest så burde jeg NOSE i 3. gir og videre oppover når jeg kjører drag.. Det er noen her som sier at man burde slippe NOS-knappen når man girer, og slipp den for all del når du svever i lufta.

 

Ved å bare trykke NOSEn inn flere ganger istedenfor å holde den inne vil si at NOSEn kan vare litt lenger men om det har noe ytelses forskjell er jeg ikke helt sikker på.

 

Så lenge det går an å drifte bak en annen rask bil er det jo bare bra.. men hvis du leder så må man bare kjøre....

 

skal nå prøve disse tipsene jeg har fått.. hehe, dette kommer til å bli moror hvis jeg klarer det....

 

Min rekord er 22.79...

Lenke til kommentar
Altså. 380 er jo ikke mye da.. klarte 389 uten å blowe en gang :p

Å klare 389 uten å blowe er bare å ha nitro til slutt det. Sper du på då med masse nitro går du over mållinjen i ca..380 til 390....

 

ellers noen nye tips? med den nye teknikken min med å slippe nos ved giring, begynner eg faktisk med nosen i 2. gir....då kan du tenke deg ****** det blir med å få perfect shift til 3. gir.... :D

Lenke til kommentar
Altså. 380 er jo ikke mye da.. klarte 389 uten å blowe en gang :p

Å klare 389 uten å blowe er bare å ha nitro til slutt det. Sper du på då med masse nitro går du over mållinjen i ca..380 til 390....

 

ellers noen nye tips? med den nye teknikken min med å slippe nos ved giring, begynner eg faktisk med nosen i 2. gir....då kan du tenke deg ****** det blir med å få perfect shift til 3. gir.... :D

Tror du ikke kommer stort lengere enn 390 i NFSU.

Lenke til kommentar
Altså. 380 er jo ikke mye da.. klarte 389 uten å blowe en gang :p

Å klare 389 uten å blowe er bare å ha nitro til slutt det. Sper du på då med masse nitro går du over mållinjen i ca..380 til 390....

 

ellers noen nye tips? med den nye teknikken min med å slippe nos ved giring, begynner eg faktisk med nosen i 2. gir....då kan du tenke deg ****** det blir med å få perfect shift til 3. gir.... :D

Tror du ikke kommer stort lengere enn 390 i NFSU.

Uansett. Fin avsporing det... :D

 

Forslag til forbedring av køyreteknikk? (I reckon u know mine by now)

 

Bruker forresten dei fleste her S2000 som drag bil?

 

sverger sjøl til rx-7...

 

Edit: kom forresten ned i 19.58 no med perfect start og 5/6 perfect shifts, så det går an å køyre fortarte enn det også... :thumbs:

 

fått prøvd taktikken villmink?

 

Edit2: komt meg ned i 19.35 fremdeles med 5/6 perfect shifts....men det e kritisk at dei 3 første sitter som støpt.. :w00t:

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
fått prøvd taktikken villmink?

Har ikke hatt tid ennå.

 

Bruker egentlig S2000 til drag, men nå har jeg kjørt så mye sprint med rx-7 at jeg kommer til å bruke den til drag også. Honda'n har også en tendens til å tippe fremover på hopp som jeg misliker.

 

Hvilke unike oppgraderinger har du? Jeg har drivetrain, ECU, og NOS, og motoren min sprenger allerede ved 370.

Lenke til kommentar
fått prøvd taktikken villmink?

Har ikke hatt tid ennå.

 

Bruker egentlig S2000 til drag, men nå har jeg kjørt så mye sprint med rx-7 at jeg kommer til å bruke den til drag også. Honda'n har også en tendens til å tippe fremover på hopp som jeg misliker.

 

Hvilke unike oppgraderinger har du? Jeg har drivetrain, ECU, og NOS, og motoren min sprenger allerede ved 370.

For å vere helt ærlig så husker eg ikkje ka oppgradering eg tok underveis i spelet. Men eg husker at eg prioriterte alltid toppfart og acc...handling var det ikkje så nøye med....det går no seg alltid til i svingane.. :p

 

Edit: ellers så er det vel rx-7 og skyline og muligens 350z som tåler mest fart før den begynner å gå varm, men s2000 er like bak såvidt eg husker... det er no forsåvidt berre å prøve å sjå i dragracinga....når begynner bilen å koke...

 

problemet med skyline'n (som før var min favoritt er at den er treg i giringa)

350z'en er berre vanskelig å få i fart, fort.. :thumbup:

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
fått prøvd taktikken villmink?

Har ikke hatt tid ennå.

 

Bruker egentlig S2000 til drag, men nå har jeg kjørt så mye sprint med rx-7 at jeg kommer til å bruke den til drag også. Honda'n har også en tendens til å tippe fremover på hopp som jeg misliker.

 

Hvilke unike oppgraderinger har du? Jeg har drivetrain, ECU, og NOS, og motoren min sprenger allerede ved 370.

For å vere helt ærlig så husker eg ikkje ka oppgradering eg tok underveis i spelet. Men eg husker at eg prioriterte alltid toppfart og acc...handling var det ikkje så nøye med....det går no seg alltid til i svingane.. :p

 

Edit: ellers så er det vel rx-7 og skyline og muligens 350z som tåler mest fart før den begynner å gå varm, men s2000 er like bak såvidt eg husker... det er no forsåvidt berre å prøve å sjå i dragracinga....når begynner bilen å koke...

 

problemet med skyline'n (som før var min favoritt er at den er treg i giringa)

350z'en er berre vanskelig å få i fart, fort.. :thumbup:

Skal teste 350Z'en senere idag, og se hva den er god for.

Lenke til kommentar
Men det er ingen her som nevner hvilken bane de kjører!!!

bane : 14th wine...ellerno.... med hard motstand, og no traffic...speler eg...

prøv å holde deg unna dei banene med dei irriterande hoppa. Der er det mykje som speler inn for å få et godt resultat. :yes:

14th and wine ja. Syntes selv at dette er den beste banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...