Villmink Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 ja 19.70 er bra. Har ikke kjørt noe særlig raskere selv. Har ikke prøvd å slippe NOS'n under giring, men jeg skal få prøvd det. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Liten detalj; er det mulig å endre topic til "Need For Speed Underground"? Det er allerde gjort... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Å begynne å NOSE i 4. gir er for sent. Einaste du klarer å utrette då er å sprenge motoren din, fordi du får en heilt forjævlig fart... har hatt en rx-7 opp i 380 km/t *bang* Då er det bedre å bruke NOSen din ifra 3. gir. (En skjønner då at perfect shifts ikkje er en heilt enkel sak å få til) Om en bruker NOS ifra 3. gir så får en større fart over heile dragen og sjøl om du som begynner å NOSE i 4. gir vil du aldri ta meg igjen. prøv _det_! Men unike gears? ka du meina med det? Dei her unike oppgraderingane du får til bilen iløpet av spelet? edit: skreiv 2. gir....meinte 3. gir Ut fra det jeg har lest så burde jeg NOSE i 3. gir og videre oppover når jeg kjører drag.. Det er noen her som sier at man burde slippe NOS-knappen når man girer, og slipp den for all del når du svever i lufta. Ved å bare trykke NOSEn inn flere ganger istedenfor å holde den inne vil si at NOSEn kan vare litt lenger men om det har noe ytelses forskjell er jeg ikke helt sikker på. Så lenge det går an å drifte bak en annen rask bil er det jo bare bra.. men hvis du leder så må man bare kjøre.... skal nå prøve disse tipsene jeg har fått.. hehe, dette kommer til å bli moror hvis jeg klarer det.... Min rekord er 22.79... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Altså. 380 er jo ikke mye da.. klarte 389 uten å blowe en gang Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Altså. 380 er jo ikke mye da.. klarte 389 uten å blowe en gang Å klare 389 uten å blowe er bare å ha nitro til slutt det. Sper du på då med masse nitro går du over mållinjen i ca..380 til 390.... ellers noen nye tips? med den nye teknikken min med å slippe nos ved giring, begynner eg faktisk med nosen i 2. gir....då kan du tenke deg ****** det blir med å få perfect shift til 3. gir.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Liten detalj; er det mulig å endre topic til "Need For Speed Underground"? Det er allerde gjort... Står fremdeles "Ungerground" Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Altså. 380 er jo ikke mye da.. klarte 389 uten å blowe en gang Å klare 389 uten å blowe er bare å ha nitro til slutt det. Sper du på då med masse nitro går du over mållinjen i ca..380 til 390.... ellers noen nye tips? med den nye teknikken min med å slippe nos ved giring, begynner eg faktisk med nosen i 2. gir....då kan du tenke deg ****** det blir med å få perfect shift til 3. gir.... Tror du ikke kommer stort lengere enn 390 i NFSU. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Altså. 380 er jo ikke mye da.. klarte 389 uten å blowe en gang Å klare 389 uten å blowe er bare å ha nitro til slutt det. Sper du på då med masse nitro går du over mållinjen i ca..380 til 390.... ellers noen nye tips? med den nye teknikken min med å slippe nos ved giring, begynner eg faktisk med nosen i 2. gir....då kan du tenke deg ****** det blir med å få perfect shift til 3. gir.... Tror du ikke kommer stort lengere enn 390 i NFSU. Uansett. Fin avsporing det... Forslag til forbedring av køyreteknikk? (I reckon u know mine by now) Bruker forresten dei fleste her S2000 som drag bil? sverger sjøl til rx-7... Edit: kom forresten ned i 19.58 no med perfect start og 5/6 perfect shifts, så det går an å køyre fortarte enn det også... fått prøvd taktikken villmink? Edit2: komt meg ned i 19.35 fremdeles med 5/6 perfect shifts....men det e kritisk at dei 3 første sitter som støpt.. Endret 26. februar 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Liten detalj; er det mulig å endre topic til "Need For Speed Underground"? Det er allerde gjort... Står fremdeles "Ungerground" Da få jeg ordne det igjen. eheh Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 kanskje vi skulle vurdere å lage nytt topic siden vi snakker om noe helt annet enn d som vi egentlig skulle diskutere... bare et forslag Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 fått prøvd taktikken villmink? Har ikke hatt tid ennå. Bruker egentlig S2000 til drag, men nå har jeg kjørt så mye sprint med rx-7 at jeg kommer til å bruke den til drag også. Honda'n har også en tendens til å tippe fremover på hopp som jeg misliker. Hvilke unike oppgraderinger har du? Jeg har drivetrain, ECU, og NOS, og motoren min sprenger allerede ved 370. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) fått prøvd taktikken villmink? Har ikke hatt tid ennå. Bruker egentlig S2000 til drag, men nå har jeg kjørt så mye sprint med rx-7 at jeg kommer til å bruke den til drag også. Honda'n har også en tendens til å tippe fremover på hopp som jeg misliker. Hvilke unike oppgraderinger har du? Jeg har drivetrain, ECU, og NOS, og motoren min sprenger allerede ved 370. For å vere helt ærlig så husker eg ikkje ka oppgradering eg tok underveis i spelet. Men eg husker at eg prioriterte alltid toppfart og acc...handling var det ikkje så nøye med....det går no seg alltid til i svingane.. Edit: ellers så er det vel rx-7 og skyline og muligens 350z som tåler mest fart før den begynner å gå varm, men s2000 er like bak såvidt eg husker... det er no forsåvidt berre å prøve å sjå i dragracinga....når begynner bilen å koke... problemet med skyline'n (som før var min favoritt er at den er treg i giringa) 350z'en er berre vanskelig å få i fart, fort.. Endret 26. februar 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 fått prøvd taktikken villmink? Har ikke hatt tid ennå. Bruker egentlig S2000 til drag, men nå har jeg kjørt så mye sprint med rx-7 at jeg kommer til å bruke den til drag også. Honda'n har også en tendens til å tippe fremover på hopp som jeg misliker. Hvilke unike oppgraderinger har du? Jeg har drivetrain, ECU, og NOS, og motoren min sprenger allerede ved 370. For å vere helt ærlig så husker eg ikkje ka oppgradering eg tok underveis i spelet. Men eg husker at eg prioriterte alltid toppfart og acc...handling var det ikkje så nøye med....det går no seg alltid til i svingane.. Edit: ellers så er det vel rx-7 og skyline og muligens 350z som tåler mest fart før den begynner å gå varm, men s2000 er like bak såvidt eg husker... det er no forsåvidt berre å prøve å sjå i dragracinga....når begynner bilen å koke... problemet med skyline'n (som før var min favoritt er at den er treg i giringa) 350z'en er berre vanskelig å få i fart, fort.. Skal teste 350Z'en senere idag, og se hva den er god for. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Fikk faktisk en Toyota Supra ned i 20.15... Syns det var rimelig akseptabelt av en supra.. Om å gjere å presse diverse biler mest ned i tid.. Korleis tar en screenshot i nfsu forresten? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Men det er ingen her som nevner hvilken bane de kjører!!! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Tror ikke det er noen funksjon for screenshot i spillet. Men det er jo bare å bruke printscreen og lime inn i f.eks paint. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Men det er ingen her som nevner hvilken bane de kjører!!! bane : 14th wine...ellerno.... med hard motstand, og no traffic...speler eg... prøv å holde deg unna dei banene med dei irriterande hoppa. Der er det mykje som speler inn for å få et godt resultat. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Men det er ingen her som nevner hvilken bane de kjører!!! bane : 14th wine...ellerno.... med hard motstand, og no traffic...speler eg... prøv å holde deg unna dei banene med dei irriterande hoppa. Der er det mykje som speler inn for å få et godt resultat. 14th and wine ja. Syntes selv at dette er den beste banen. Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 ja er en del som "skulle" vært anderledes. som feks er det en del usynlige veger som kunne vært fjernet og det skulle ha blitt bulker i bilene når man krasjet det hadde gjort så det hadde blitt et bedre spill tror jeg ! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg har aldri opplevd usynlige vegger i spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå