Villmink Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Angående drag: Jeg synes det fungerer best med bil som har unike gears, ECU, og NOS. De fleste jeg har snakket med som er gode på drag har denne kombinasjonen. Jeg bruker også denne kombinasjonen på bilen jeg bruker til Sprint. Bruker S2000 til drag, og RX-7 til sprint. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvis du starter å nose i 4.gir så er jeg forbi deg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Angående drag: Jeg synes det fungerer best med bil som har unike gears, ECU, og NOS. De fleste jeg har snakket med som er gode på drag har denne kombinasjonen. Jeg bruker også denne kombinasjonen på bilen jeg bruker til Sprint. Bruker S2000 til drag, og RX-7 til sprint. Dette skal utprøves! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 WOOOOOOW! Aldri tider under 21.00 nå S2000 POWAH Takk for tipset! Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Noen av dere som vet hvor man kan laste ned multiplayer patch til dette NFSU ?? Når du er inne i spillmenyen og klikker på multiplayer game, får du muligheten til å avslutte spillet og laste ned patch. Nettleseren kobles direkte til linken. Har forøvrig runda NFSU et par ganger, synes det er utrolig morsomt. Cluet for å komme videre etter bane 87 og utover, er å nedgradere engine og fuel til stock. Da går alt så glimrende greit jeg snakker om LAN.. dvs at man sitter å linker spillet på et dataparty f.eks.. ikke over internett... Er det mulig?? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Noen av dere som vet hvor man kan laste ned multiplayer patch til dette NFSU ?? Når du er inne i spillmenyen og klikker på multiplayer game, får du muligheten til å avslutte spillet og laste ned patch. Nettleseren kobles direkte til linken. Har forøvrig runda NFSU et par ganger, synes det er utrolig morsomt. Cluet for å komme videre etter bane 87 og utover, er å nedgradere engine og fuel til stock. Da går alt så glimrende greit jeg snakker om LAN.. dvs at man sitter å linker spillet på et dataparty f.eks.. ikke over internett... Er det mulig?? Jau. Men husker ikke i farta hvor man laster ned de små filene som man trenger. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Å begynne å NOSE i 4. gir er for sent. Einaste du klarer å utrette då er å sprenge motoren din, fordi du får en heilt forjævlig fart... har hatt en rx-7 opp i 380 km/t *bang* Då er det bedre å bruke NOSen din ifra 3. gir. (En skjønner då at perfect shifts ikkje er en heilt enkel sak å få til) Om en bruker NOS ifra 3. gir så får en større fart over heile dragen og sjøl om du som begynner å NOSE i 4. gir vil du aldri ta meg igjen. prøv _det_! Men unike gears? ka du meina med det? Dei her unike oppgraderingane du får til bilen iløpet av spelet? edit: skreiv 2. gir....meinte 3. gir Endret 24. februar 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 En annen metode er å bruke NOS allerede fra 2. gir. Det er ikke så lett å treffe perfekt på girene, og jeg pleier å spare litt som jeg ikke bruker før jeg er på 5. eller 6. gir. De unike er de som man får av TJ i løpet av spillet. Det er ganske viktig å ha en god kombinasjon. Hva man velger er litt smak og behag. Selv bruker jeg drivetrain, ECU, og NOS som fungerer bra for meg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 En annen metode er å bruke NOS allerede fra 2. gir. Det er ikke så lett å treffe perfekt på girene, og jeg pleier å spare litt som jeg ikke bruker før jeg er på 5. eller 6. gir. De unike er de som man får av TJ i løpet av spillet. Det er ganske viktig å ha en god kombinasjon. Hva man velger er litt smak og behag. Selv bruker jeg drivetrain, ECU, og NOS som fungerer bra for meg. Jeg pleier ikke å bånne nosen jeg da. Trykke**! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg mater på med nos med en gang bilen er i 3. gir og holder på til eg går tom Men eg tar imot tips til forbedringar. Mot at en har ei bedre drag-tid enn 20.31 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg mater på med nos med en gang bilen er i 3. gir og holder på til eg går tom Men eg tar imot tips til forbedringar. Mot at en har ei bedre drag-tid enn 20.31 20.03, holdt på bittelitt. Prøvde ikke hardt en gang. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg mater på med nos med en gang bilen er i 3. gir og holder på til eg går tom Men eg tar imot tips til forbedringar. Mot at en har ei bedre drag-tid enn 20.31 Har vært nede i 19.6 i online spill. Å kunne drifte bak en rask bil littegrann kan være en stor fordel. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg mater på med nos med en gang bilen er i 3. gir og holder på til eg går tom Men eg tar imot tips til forbedringar. Mot at en har ei bedre drag-tid enn 20.31 Har vært nede i 19.6 i online spill. Å kunne drifte bak en rask bil littegrann kan være en stor fordel. Ja. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ok... kan eg då be om en fyldig beskrivelse for løpet ditt? bruker du nos heile veien fra 4. gir? eller slipper du nosen når du girer eller ka e greia? sånne små detaljer er viktige. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Liten detalj; er det mulig å endre topic til "Need For Speed Underground"? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Skal prøve å forklare: For å treffe perfekt på starten prøver jeg å balansere gassen på optimal turtall og holde den helt jevnt. Omtent som en launch-control ville gjort. Husker ikke hva ideelt turtall med S2000 er men med RX-7 er det ca. 8000rpm. Uansett kommer det jo opp et grønt lys som forteller at det er riktig. Dette er lettere i online spill da man har lengre tid på seg til å finne balansen. Så er det bare å treffe riktig på 2. gir. Gjør man det kan man bruke NOS helt til man når 5. og fortsatt ha litt igjen til man når 6. eller helst slutten av 5. gir hvis man er sikker på at man klarer å treffe perfekt på 6. med NOS inne. Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 ...dæven mye bra tider ja Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Borti noke merkelig her no...fant ut at det var en meget stor fordel å sleppe nosen mens du gira...eller tar eg heilt feil her? hadde uansett 6/6 perfect shifts og perfect start. og fikk tid 19.70 brukte då nos fra 3. gir...og når eg slapp nosen hadde eg perfekt 350 km/t akkurat på rødstripa ca... korleis då få det til å gå enda bedre? Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 ...øhh... godt spørsmål 19.70 er jo... ganske... ja, øhh... muligens, litt..... bra? fartsjævel ! imponerende!!! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 jeg har ehh "hørt" i spillet på drag, at de bruker å trykke på nosen hele tiden i steden for å holde den inn .. hva er forskjellen ? blir d mer ytelse av å trykke ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå