Gå til innhold

Need For Speed Underground


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående drag: Jeg synes det fungerer best med bil som har unike gears, ECU, og NOS. De fleste jeg har snakket med som er gode på drag har denne kombinasjonen. Jeg bruker også denne kombinasjonen på bilen jeg bruker til Sprint. Bruker S2000 til drag, og RX-7 til sprint.

Dette skal utprøves! :yes:

Lenke til kommentar
Noen av dere som vet hvor man kan laste ned multiplayer patch til dette NFSU ??

Når du er inne i spillmenyen og klikker på multiplayer game, får du muligheten til å avslutte spillet og laste ned patch. Nettleseren kobles direkte til linken.

 

Har forøvrig runda NFSU et par ganger, synes det er utrolig morsomt. Cluet for å komme videre etter bane 87 og utover, er å nedgradere engine og fuel til stock. Da går alt så glimrende greit :)

jeg snakker om LAN.. dvs at man sitter å linker spillet på et dataparty f.eks.. ikke over internett... Er det mulig??

Lenke til kommentar
Noen av dere som vet hvor man kan laste ned multiplayer patch til dette NFSU ??

Når du er inne i spillmenyen og klikker på multiplayer game, får du muligheten til å avslutte spillet og laste ned patch. Nettleseren kobles direkte til linken.

 

Har forøvrig runda NFSU et par ganger, synes det er utrolig morsomt. Cluet for å komme videre etter bane 87 og utover, er å nedgradere engine og fuel til stock. Da går alt så glimrende greit :)

jeg snakker om LAN.. dvs at man sitter å linker spillet på et dataparty f.eks.. ikke over internett... Er det mulig??

Jau. Men husker ikke i farta hvor man laster ned de små filene som man trenger.

Lenke til kommentar

Å begynne å NOSE i 4. gir er for sent.

 

Einaste du klarer å utrette då er å sprenge motoren din, fordi du får en heilt forjævlig fart... har hatt en rx-7 opp i 380 km/t *bang* :devil:

 

 

Då er det bedre å bruke NOSen din ifra 3. gir. (En skjønner då at perfect shifts ikkje er en heilt enkel sak å få til) Om en bruker NOS ifra 3. gir så får en større fart over heile dragen og sjøl om du som begynner å NOSE i 4. gir vil du aldri ta meg igjen. prøv _det_! :yes:

 

 

Men unike gears? ka du meina med det?

 

Dei her unike oppgraderingane du får til bilen iløpet av spelet? :dontgetit:

 

 

edit: skreiv 2. gir....meinte 3. gir

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

En annen metode er å bruke NOS allerede fra 2. gir. Det er ikke så lett å treffe perfekt på girene, og jeg pleier å spare litt som jeg ikke bruker før jeg er på 5. eller 6. gir.

 

De unike er de som man får av TJ i løpet av spillet. Det er ganske viktig å ha en god kombinasjon. Hva man velger er litt smak og behag. Selv bruker jeg drivetrain, ECU, og NOS som fungerer bra for meg.

Lenke til kommentar
En annen metode er å bruke NOS allerede fra 2. gir. Det er ikke så lett å treffe perfekt på girene, og jeg pleier å spare litt som jeg ikke bruker før jeg er på 5. eller 6. gir.

 

De unike er de som man får av TJ i løpet av spillet. Det er ganske viktig å ha en god kombinasjon. Hva man velger er litt smak og behag. Selv bruker jeg drivetrain, ECU, og NOS som fungerer bra for meg.

Jeg pleier ikke å bånne nosen jeg da. Trykke**!

Lenke til kommentar
Jeg mater på med nos med en gang bilen er i 3. gir og holder på til eg går tom

 

Men eg tar imot tips til forbedringar. Mot at en har ei bedre drag-tid enn 20.31 :D

Har vært nede i 19.6 i online spill. Å kunne drifte bak en rask bil littegrann kan være en stor fordel.

Ja.

Lenke til kommentar

Skal prøve å forklare:

 

For å treffe perfekt på starten prøver jeg å balansere gassen på optimal turtall og holde den helt jevnt. Omtent som en launch-control ville gjort. Husker ikke hva ideelt turtall med S2000 er men med RX-7 er det ca. 8000rpm. Uansett kommer det jo opp et grønt lys som forteller at det er riktig. Dette er lettere i online spill da man har lengre tid på seg til å finne balansen.

 

Så er det bare å treffe riktig på 2. gir. Gjør man det kan man bruke NOS helt til man når 5. og fortsatt ha litt igjen til man når 6. eller helst slutten av 5. gir hvis man er sikker på at man klarer å treffe perfekt på 6. med NOS inne.

Lenke til kommentar

Borti noke merkelig her no...fant ut at det var en meget stor fordel å sleppe nosen mens du gira...eller tar eg heilt feil her?

 

hadde uansett 6/6 perfect shifts og perfect start. og fikk tid 19.70

brukte då nos fra 3. gir...og når eg slapp nosen hadde eg perfekt 350 km/t akkurat på rødstripa ca...

 

korleis då få det til å gå enda bedre? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...