Gå til innhold

Need For Speed Underground

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke fatte at catch-up skal være et problem. Hvis man vet hvordan man skal kjøre banen og har en god bil, skal det ikke være noe problem å holde motstanderne 3 sekunder bak til enhver tid. Har mistanke om at det er mange elendige racere som skylder på spillet fordi de ikke får det til noe særlig. At man må kjøre en bane mange ganger før man kjører den bra er bare fint. Selv om porche unleashed er et veldig bra spill, synes hvertfall jeg, at det blir helt ødelagt av dårlige motstandere når man spiller single player.

Catch-up systemet er jo bare en dårlig måte å kompensere for elendig AI på motstanderne..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
må bare si at NFSU er myere gøyere på LAN (last ned patch) Og spillet er gøy når man vinner, men det er trafikken som gjør sitt beste!!

Kan du spille mere en 2 stk nå?

Det har jeg ikke prøvd. Så langt har jeg og kammeraten min spilt... Skal linke det på i helgen.. blir da 3-4 stk

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke fatte at catch-up skal være et problem. Hvis man vet hvordan man skal kjøre banen og har en god bil, skal det ikke være noe problem å holde motstanderne 3 sekunder bak til enhver tid. Har mistanke om at det er mange elendige racere som skylder på spillet fordi de ikke får det til noe særlig. At man må kjøre en bane mange ganger før man kjører den bra er bare fint. Selv om porche unleashed er et veldig bra spill, synes hvertfall jeg, at det blir helt ødelagt av dårlige motstandere når man spiller single player.

Catch up systemet er bare en billig måte å skjule en utolig dårlig AI på.. Det er lite gjennomført.. Og det har ikke noe me då være elendig racer hvis man har problemer med å slå en AI som jukser. er så glad jeg ikke kjøpte spillet...

porcshe unleashed er kanskje lett, men det jukser ihvertfall ikke----

Lenke til kommentar
Noen av dere som vet hvor man kan laste ned multiplayer patch til dette NFSU ??

Når du er inne i spillmenyen og klikker på multiplayer game, får du muligheten til å avslutte spillet og laste ned patch. Nettleseren kobles direkte til linken.

Har forøvrig runda NFSU et par ganger, synes det er utrolig morsomt. Cluet for å komme videre etter bane 87 og utover, er å nedgradere engine og fuel til stock. Da går alt så glimrende greit :)

Lenke til kommentar

NFSU har sine positive og sine negative sider.

Selv synes jeg det var drit gøy å spille det, men nå har jeg komt til 107/113 og er møkka lei av det samme som skjer om igjen og om igjen. Det skulle vært litt mer variasjon.

Angående det med bytte av bil så har jeg gode erfaringer med å bytte til en dårligere bil så blir motstanderene dine også dårligere og du kan ganske greit vinne.

Lenke til kommentar

Dersom man kjører Miata, RX-7, eller 206 bør det ikke være noe problem å slå AI. Man må jo selvfølgelig lære seg banene, samt vite hvilket spor man skal velge, hvor fort man kan kjøre gjennom hver sving for å ha god hastighet ut fra den. Man bør vite hvilke snarveier man bør kjøre eller ikke kjøre osv. Jeg har spilt dette spillet relativt mye, og som i mange andre racing spill er det utrolig hvor mye man kan presse ned rundetider om man kjører en masse. Dersom dere har rask nok oppkobling er det jo bare å spille det online. Det synes hvertfall jeg er veldig underholdende.

Lenke til kommentar

OOOOH!!! jeg vinner hvert eneste løp med halvannen runde! JIPPI!!! MORSOMT!!!

eller:

OOOOH!!! jeg må skjerpe sansene og spille godt skal jeg kunne vinne over dette catch-up systemet! endelig utfordring!!! JIPPI!!! MORSOMT!!!

hva velger du?

//edit: feil tegnbruk.

Endret av slash
Lenke til kommentar

Er enig med at det er en kjip ting med det derre catch up greiene. Er på 80ettellerannet... sikkert 87. Ble rett og slett lei. Sikkert jeg som er for dårlig ja, men traffikk og tunneller var liksom på motstanderens lag. Klarte bare ikke å vinne.

Har aldri skjønt det derre penge greiene. Går det an å IKKE ha råd til ting?

Jaja...

MidtownMadness3 er fint. NFSU har litt dystre farger i lengden. Kunne tenkt meg å spille med de bilene en solfylt dag. Men da blir det vel ikke så mye UNDERGROUND lengre kanskje.

Lenke til kommentar

en liten ting til: jeg har brødre på seks, sju og ni år som har rundet spillet flere ganger. Hva sier det om dere som ikke klarer det? :D :D

Og til du som ikke liker åssen ai-bilene takler svinger: Det går helt greit å "imitere" AI-bilene ved å legge seg bak de og følge etter. Hadde ingen problemer med å ta svingene på eksakt samme måte som de.(testet faktisk dette for å ha sikre kilder :p) ikke noe hokuspokus. men glem ikke: det er viktig å bremse og gire ned før en brå sving. hvis ikke har du ikke sjangs.

(skru også av stabiliseringshjelpen i options. gir litt mer realisme. )

Lenke til kommentar

Jeg har fått en masse tips om hvordan jeg skal klare meg.. Så takk alle sammen..

Angående det med trafikken, så må jeg si at det virker som de er satt ut for å bare komme iveien for akkurat deg..

Og det med å spille underground i en solfyt dag hadde jo vært litt fet da, men som sagt at det blir ikke så mye underground da.

Når det gjelder "ranked game" på multiplayer.... hva vil det si?

Og når det gjelder MULTPLAYER så kan du spille flere en bare 2. Du må lage noe som de kaller for "Room" altså et en game i den kategorien du skal kjøre i. Dette finner du nederst på skjermen...

Lenke til kommentar

syns d har bra grafikk, men d har masse råtne "bugs" eller tabber ihvertfall. NPC-ene er ofte litt vel råtne. NPC-ene vet somregel hva som kommer lenge før d skjer og kræsjer lite.

utrolig irriterende med de motgående bilene, som rivalene selfølgelig vet om, men d er et veldig bra spill allikevel. Men de har nok slurvet litt på mange felt

Lenke til kommentar

NFSU er et meget bra spel.

Har runda spelet sjøl 3 ganger. Og om det begynner å bli litt vanskelig så ikkje gi opp for det. Har aldri nedgradert noke innafor motor osv... det går fint for det, det blir berre litt meir utfordrande :devil:

Personlig liker eg ikkje online spelinga. Altfor mykje cheating.

Btw, korleis presse drag-tidene dine ned i 18-19 sek? Min rekord er 20.31 og då e det ****** meg stopp altså... :wallbash:

Om en ser på bestetidene på nettet så er det folk som har køyrt drag ned i 18.00, og kanskje mindre og no... tips?

Lenke til kommentar
NFSU er et meget bra spel.

Har runda spelet sjøl 3 ganger. Og om det begynner å bli litt vanskelig så ikkje gi opp for det. Har aldri nedgradert noke innafor motor osv... det går fint for det, det blir berre litt meir utfordrande :devil:

Personlig liker eg ikkje online spelinga. Altfor mykje cheating.

Btw, korleis presse drag-tidene dine ned i 18-19 sek? Min rekord er 20.31 og då e det ****** meg stopp altså... :wallbash:

Om en ser på bestetidene på nettet så er det folk som har køyrt drag ned i 18.00, og kanskje mindre og no... tips?

vel, hvis du heller spiller LAN med kammeratene dine så er det lite sjangs for at de jukser... og det er gøy.... :green: du kan spille mer enn bare 2...

når du snakker det med å presse tiden ned i 18-20 sek... må du ha "perfect shift" på alle, og fyre av NOS i riktig tid.. (4 gir er et bra tidspunkt å fyre av...sørg for å ha level 3 på alt av NOS, Turbo og Motor)

Cluet er jo å ha akselrasjonen på maks og top speed på maks med den bilen du kjører med..... handlingen på den bilen behøver ikke å være så bra.....

en litt kortere ban drar også ned total tiden men noen hundredeler......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...